کد خبر : 73237
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 می 2016 - 11:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فراخوان دهمین جشنواره سراسری « تئاتر های کوتاه » ارسباران ( اهر ) بسته هستند

فراخوان دهمین جشنواره سراسری « تئاتر های کوتاه » ارسباران ( اهر )

فراخوان دهمین جشنواره سراسری « تئاتر های کوتاه » ارسباران ( اهر )

آرتنا: فراخوان دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران که در مرداد ماه ۱۳۹۵ در شهر اهر برگزار می شود منتشر شد.

به گزارش اهروصال به نقل از «آرتنا»، انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اهر و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، فرمانداری، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر و نیز انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان شرقی دهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران را برگزار می کند.

این جشنواره با محورهای کلی این جشنواره، فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ و سنن بومی و ملی، اخلاق و دین مداری، کتاب و کتابخوانی و محیط زیست برگزار خواهد شد و موضوعات تبیین زمینه های اقتصاد مقاومتی، پرداختن به ارزش های ایثار و شهادت در عرصه های مختلف، از جمله دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و توجه به مبانی و شاخص های فرهنگ و سنن بومی و اقلیمی با تاکید بر نماد های فرهنگی، از جمله پوشش و آداب و رسوم محلی، توجه به محیط زیست و آموزش غیر مستقیم آن، با اولویت حفظ و نگهداری منابع طبیعی، تبیین زمینه های تقویت حس نوع دوستی و مشارکت اجتماعی، به ویژه هنگام وقوع بلایای طبیعی، کتاب و کتاب خوانی و تاثیر آن بر فرهنگ عمومی و جهان عاری از جنگ و تروریسم از جمله موضوعات مورد توجه جشنواره اعلام شده است.

جشنواره ارسباران در بخش های رقابتی صحنه ای و خیابانی  برای آثاری که مدت زمان زیر۱۵ دقیقه برگزار می شود. در بخش آیینی سنتی این جشنواره نیز به صورت غیر رقابتی و بدون محدودیت زمان برگزار می شود.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۵ اعلام شده ، اعلام نتایج ارزیابی آثار اول مردادماه ۱۳۹۵ و زمان برگزاری آن ۲۴ تا ۲۸ مرداد ماه اعلام شده است.

گروه های متقاضی می توانند آثار پیشنهادی خود به همراه فرم تکمیل شده فراخوان را به آدرس آذربایجان شرقی،  شهرستان اهر، خیابان رسالت، بالاتر از باشگاه کوثر، تپه دیزلیش ، مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان اهر، دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر های کوتاه ارسباران ( اهر ) ارسال کرده و از طریق شماره تلفن های ۰۴۱۴۴۲۳۶۹۳۱ – ۰۹۳۵۳۹۳۴۸۴۲ –  ۰۹۳۳۲۳۶۶۶۰۶ با دبیرخانه تماس حاصل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.