کد خبر : 73196
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 می 2016 - 9:16
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حماسه سوم خرداد از افتخارات ملی و برگ زرینی در تاریخ ملت ایران است بسته هستند

حماسه سوم خرداد از افتخارات ملی و برگ زرینی در تاریخ ملت ایران است

حماسه سوم خرداد از افتخارات ملی و برگ زرینی در تاریخ ملت ایران است

اهروصال: جلسه ستاد گرامیداشت حماسه سوم خرداد (آزادسازی خرمشهر) حسب دعوت نامه قبلی فرمانداری، درمحل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش اهروصال،  درابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، یحیوی فرماندار هریس حماسه سوم خرداد را از افتخارات ملی و برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس مردم ایران دانست و اظهار داشت: این روز مایه مباهات برای نسل آینده  خواهد بود و از آن به نیکی یاد خواهند کرد.

حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهرستان هریس نیز خردادماه را از جمله ماه های پرحادثه در طول نهضت ایران اسلامی دانست و این روز را طلیعه یوم ا…  ۱۵ خرداد و سالروز ارتحال امام  (ره) در ۱۴ خرداد دانست.

یوسفی معاون فرماندار نیز  با اشاره به مجاهدت ها و فداکاری های رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر این حرکت را یکی از مهمترین حوادث تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کردند و بر گرامیداشت یاد و خاطره فاتحان خرمشهر دراین ایام تاکید کرد.

جلسه هماهنگی بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد نیز به ریاست فرماندار شهرستان هریس و با حضور امام جمعه و روسای ادارات، در سالن جلسه فرمانداری تشکیل و پس از قرائت آیاتی از کلام اله مجید، یحیوی فرماندار شهرستان هریس، بر اهمیت  برگزاری مراسم های یوم ا… ۱۴ و ۱۵ خرداد تاکید کرد و از مسئولین ادارات خواست در این زمینه نهایت همکاری را معمول نمایند.

امام جمعه شهرستان نیز ضمن گرامیداشت ایام ا… ۱۴ و ۱۵ خردادماه بر لزوم پاسداشت این ایام  اشاره و به توجه به بعد معنوی اینگونه مراسمات و ترویج تفکرات امام راحل ( ره) تاکید کرد.

 وی تبیین و انتقال ابعاد گوناگون وصیت نامه الهی –سیاسی ایشان  به نسل جوان و آحاد مردم را از ضروریات فرهنگی جامعه معرفی نمود.

احمدی مدیریت عالی مقام معظم رهبری درتوسعه همه جانبه کشور را از مواهب الهی و مایه شکرگزاری دانست و  در ادامه جلسه پس از بحث و بررسی در خصوص وظایف دستگاهها، تصمیماتی اتخاذ گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.