کد خبر : 73048
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 می 2016 - 6:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای زکات خود به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی می‌باشد بسته هستند

زکات خود به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی می‌باشد

زکات خود به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی می‌باشد

فرماندار اهر گفت: زکات خود به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی هست همان‌گونه که در چندین سال گذشته سال‌ها بانام‌های مرتبط با مسائل اقتصادی نام‌گذاری شده، مبین این نکته می‌باشد.

به گزارش خبرنگار اهروصال، سید محمدعابدی فرماندار اهر در اولین جلسه شورای زکات شهرستان اهر با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال را به‌عنوان “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” نام‌گذاری کرده‌اند اظهار داشت: زکات خود به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی می‌باشد همان‌گونه که در چندین سال گذشته سال‌ها با نام‌های مرتبط با مسائل اقتصادی نام‌گذاری شده، مبین این نکته می‌باشد.

فرماندار اهر با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی گفت: باید طوری عمل کرد که فشارها و تحریم‌های اقتصادی خارجی باعث تزلزل در اقتصاد داخل نشود در خانواده‌های نیز چنین است و نباید اقتصاد خانواده‌ای تضعیف شود.

وی با ذکر اینکه باید زکات به‌گونه‌ای در جامعه اشاعه یابد که از ضروریات خانواده‌های محسوب شود ابراز داشت: ادارات و نهادهای مسئول و مرتبط با مسئله زکات باید به‌گونه‌ای عمل نمایند که همه خانواده‌ها در پرداخت زکات احساس مسئولیت نمایند.

عابدی با اشاره به اینکه ارائه گزارش عملکرد به مردم باعث تشویق آن‌ها به پرداخت زکات خود می‌شود گفت: شفاف‌سازی در همه امور باعث پیشرفت و روبه‌جلو بودن کارها می‌شود به‌ویژه وقتی مردم موارد هزینه‌های زکات خود را مشاهده نمایند هر چه بیشتر باعث علاقه‌مند شدن آن‌ها به امر زکات خواهد شد.

فرماندار اهر بابیان اینکه توسعه اقتصادی هر منطقه باعث رونق پرداخت زکات نیز خواهد شد اظهار کرد: دولت درصدد جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در منطقه بوده و همیشه در این راستا تلاش کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.