کد خبر : 72703
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 می 2016 - 7:47

اهری‌های مقیم تبریز و تهران با سرمایه‌گذاری در اهر اشتغال ایجاد کنند

اهری‌های مقیم تبریز و تهران با سرمایه‌گذاری در اهر اشتغال ایجاد کنند

اهروصال: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اهر گفت: اهری‌های مقیم تبریز و تهران که فرزندان همین شهرستان هستند سرمایه‌های خود را برای توسعه و ایجاد اشتغال برای جوانان در اهر سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش خبرنگار اهروصال، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اهر نیز در مراسم تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه شهرستان اهر گفت: اهری‌های مقیم تبریز و تهران که فرزندان همین شهرستان هستند سرمایه‌های خود را برای توسعه و ایجاد اشتغال برای جوانان در اهر سرمایه‌گذاری کنند.

زین‌العابدین امامی اظهار داشت: کارگران پشتوانه‌ای قوی برای سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و تلاش گران عرصه صنعت و تولید است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اهر با اشاره به شعار سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، افزود: اگر در سال اقتصاد مقاومتی به دنبال اقدام و عمل هستیم بایستی فرهنگ کار و کارگر و فرهنگ کار شایسته را تربیت کنیم.

وی نقش سرمایه‌گذاری را در توسعه اقتصاد بسیار مهم و بی‌بدیل عنوان کرد، گفت: بدون سرمایه‌گذاری، اقتصاد و تولید رشد چندانی نخواهد داشت، ازاین‌رو سرمایه‌گذاری در نوع خود یک رشد اقتصادی است.

امامی بابیان اینکه رکن اصلی کار و تلاش، کارگران هستند، ادامه داد: کسی که از روی دلسوزی، کاردانی و با پیگیری و قبول شرایط دشوار همراه شود، می‌توان جامعه و کشور را نجات داد، اگر در کارگاه‌ها زمینه امید، رفاه و امنیت شغلی برای کارگران فراهم کنند انگیزه‌ای برای کارگران ایجادشده و کارگاه در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت خواهد کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اهر تصریح کرد: برخی از کارفرمایان کارگاه‌ها علی‌رغم اینکه با مشکلات رکود و نبود بازار و منابع مالی مواجه بودند ولی هیچ‌یک از کارگران خود را اخراج نکردند و حتی در برخی کارگاه‌های دیگر اهر نیز شاهد بودیم که کارفرما در ایام سال جدید کارگران را با حقوق به مرخصی اعزام کردند.

وی با تأکید بر اینکه محل کارگران در اصل خانه‌های اول هستند به‌طوری‌که وجود شغل پایدار وابسته به کارگاه یا همان محل کار است، اظهار کرد: بالای ۸۰ درصد مراجعه‌کنندگان به مسئولین و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهر مربوط به اشتغال است و اهری‌های مقیم تبریز و تهران که خود را فرزندان این شهرستان می‌دانند برای ایجاد اشتغال و آبادانی در اهر سرمایه‌گذاری کنند.

امامی بیان داشت: برای احداث معدن مس انجرد سرمایه‌گذاری کلانی صورت گرفته ولی متأسفانه برخی‌ها در مورد بهره‌برداری از این معدن که برای بیش از ۵۰۰ نفر از جوانان بیکار شغل ایجاد می‌کند کارشکنی می‌کنند.

 رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اهر بابیان اینکه تعدادی از کارگاه‌های تولیدی شهرستان اهر به دلیل رکود و برخی مسائل دیگر تعطیل‌شده‌اند، خاطرنشان کرد: به‌صراحت می‌گوییم که از تمامی کسانی که می‌توانند در راه‌اندازی مجدد این واحدهای تولیدی نقشی داشته باشند استقبال می‌کنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
اصغر افتخاری هریس پنج‌شنبه , 12 می 2016 - 23:34

حتما با مشارکت سر مایه داران زمینه اشتغال همه جوانان به عمل می اید

فرزندارسباران جمعه , 13 می 2016 - 1:51

پس دولت دراین میان چکاره است؟!چرادرکرمان واصفهان ومشهدواراک وشهرهای مرکزی کارخانه میزندوایجاداشتغال میکندولی درآزربایجان ارسباران بااین همه نعمات وذخایرمعدنی وآب وهوای سازگارزورش میادبرای اشتغال وزیرساختهای توسعه ی منطقه کاری انجام دهدوآستین بالابزند؟؟!!

نظرات بسته شده است.