کد خبر : 72580
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 می 2016 - 14:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افزایش ۵۴ درصدی ازدواج در اهر/ ثبت ۵۸ مورد فوت در فروردین ۹۵ بسته هستند

افزایش ۵۴ درصدی ازدواج در اهر/ ثبت ۵۸ مورد فوت در فروردین ۹۵

افزایش ۵۴ درصدی ازدواج در اهر/ ثبت ۵۸ مورد فوت در فروردین ۹۵

رئیس اداره ثبت احوال اهر تعداد گفت: آمار ازدواج ثبت شده فروردین ۹۵ در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۵۴ درصدی داشته است.

ابراهیم نیک‌نظر در گفت و گو با خبرنگار اهروصال، بیان داشت: در فروردین سال جاری ۲۳۰ واقعه ولادت در شهرستان اهر ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نزدیک به چهار درصد افزایش یافته و از تعداد کل واقعه های ثبت شده تنها یک مورد در خارج از مهلت قانونی اقدام شده و در ازای هر ۱۰۰ نفر دختر، ۱۱۳ پسر در اهر به دنیا آمده است.

وی ادامه داد: از نظر جنسیت ۱۲۱ واقعه مربوط به نوزادان پسر و ۱۰۹ واقعه مربوط یه نوزادان دختر را بوده و از نظر محل سکونت، ۱۷۸ مورد در شهر اهر و ۵۲ مورد در روستاها به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه طی فروردین ماه سال جاری ۵۸ مورد فوت در شهرستان اهر ثبت شده است، افزود: از مجموع تعداد فوت شدگان ۵۰ درصد متعلق به مردان و ۵۰ درصد دیگر نیز متعلق به زنان است و به عبارتی دیگر ۴۴ نفر در شهر اهر و ۱۴ نفر در روستاها فوت شده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اهر تعداد ازدواج های ثبت شده را طی ماه فروردین در اهر ۲۱۲ مورد اعلام کرد، گفت: این تعداد ازدواج ثبت شده اگر با مدت مشابه سال گذشته حساب کنیم، افزایش ۵۴ درصدی داشته است.

نیک‌نظر اضافه کرد: میانگین سن مردان ۲۸ سال و میانگین سن زنان ۲۳ سال برای نخستین ماه سال جاری در اهر ثبت شده ولی مجموعاً ۲۱ نفر از زنان زیر ۱۵ سال سن ازدواج کرده اند و از نظر محل سکونت نیز ۶۳ درصد واقعه شهری و ۳۷ درصد واقعه روستایی را شامل می شود.

وی با اشاره به میزان طلاق های ثبت شده در شهرستان اهر، بیان کرد: مجمو طلاق های ثبت شده در طول فروردین ماه مسال به ۲۵ مورد رسیده و در مقایسه با فروردین ماه سال قبل نزدیک به هشت درصد کاهش داشتیم.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اهر در پایان میانگین سن مردان ۳۰ سال و زنان را ۲۶ در موضوع طلاق اعلام کرده و خاطرنشان کرد: از مجموع این واقعه ها ۱۵ مورد شهری و ۱۰ مورد روستایی بوده که کلیه طلاق های انجام شده در اهر تنها مربوط به این شهرستان نیست بلکه به علت نبود دفترخانه ثبت طلاق در شهرستان های ارسباران جهت انجام طلاق به اهر مراجعه می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.