کد خبر : 72126
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 می 2016 - 17:01
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای معلمان علاوه بر آموزش‌ها به تعلیم و تربیت نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند بسته هستند

معلمان علاوه بر آموزش‌ها به تعلیم و تربیت نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند

معلمان علاوه بر آموزش‌ها به تعلیم و تربیت نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند

فرماندار شهرستان اهر گفت: معلمان نباید تنها به آموزش‌ها اکتفا کنند بلکه در کنار این فرایند حساس و اثرگذار توجه به تعلیم و تربیت نیز ضروری است.

به گزارش خبرنگار اهروصال، سید محمدعابدی فرماندار اهر در مراسم تجلیل از فرهنگیان دانشکده شهید چمران اهر به مناسبت هفته معلم، اظهار داشت: امروزه به هر موفقیتی که جوانان دست می‌یابند از سر تلاش‌های معلمان است، در قرآن کریم آیه‌های مختلفی برای هدایت انسان آمده است و هدایت نقش بسیار مهمی در آسایش، رفاه و انسانیت در جوامع بشری دارد.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: شهید مطهری که اکنون اسوه ای برای ماست ولی در زمان خود تحت تأثیر معلمان بوده است.

عابدی با اشاره به اینکه شهید مطهری مردم را به سمت آنچه که برای دین اسلام مهم بود راهنمایی و هدایت کرده و از خود نقش بسزایی را ایفاء کرده است، گفت: زمانی که مردم آگاهانه به‌سوی انقلاب اسلامی آمدند و به‌صورت شبانه‌روز در جهت پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند و تاکنون که ۳۸ سال سپری می‌شود حاصل هدایت‌های آگاهانه صحیح مردم بود.

وی با تأکید بر اینکه نقش معلمان در جامعه بشری بسیار مهم بوده است، گفت: معلمان نباید تنها به آموزش‌ها اکتفا کنند بلکه در کنار این فرایند حساس و اثرگذار توجه به تعلیم و تربیت نیز ضروری است، چنانچه اگر تربیت، تربیت صحیحی باشد نتیجه آن ظهور علامه و اندیشمندان می‌شود.

فرماندار شهرستان اهر تصریح کرد: تروریست‌های داعش حاصل تربیت‌های ناصحیح بوده هرچند شاید در علم و دانش به درجه اعلاء برسند ولی اگر تربیت صحیح و انسانیت نیاموخته باشند برای سایر انسان‌ها مخرب خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.