کد خبر : 72090
تاریخ انتشار : شنبه 7 می 2016 - 20:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نتیجه انتخابات متعلق به ملت، نظام و رهبری است/دنبال تشتت و تفرقه در درون مجلس نیستیم بسته هستند

نتیجه انتخابات متعلق به ملت، نظام و رهبری است/دنبال تشتت و تفرقه در درون مجلس نیستیم

نتیجه انتخابات متعلق به ملت، نظام و رهبری است/دنبال تشتت و تفرقه در درون مجلس نیستیم

منتخب مردم تهران در انتخابات دهمین دوره مجلس با بیان اینکه ما به درستی دانستیم مردم چه می خواهند و چگونه باید به دولت منتخب آنها کمک کرد، گفت: این نتیجه را متعلق به ملت، نظام و رهبری می‌دانیم.

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، محمد رضا عارف نماینده منتخب مردم تهران دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نشست هم‌اندیشی منتخبان لیست امید که در مسجد سلمان نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: رای مردم در خرداد ۹۲ نشان داد که مردم تغییر را در داخل نظام و در چارچوب قانون اساسی دنبال می کنند و همین مساله در سال ۹۴ تکرار شد.

وی ادامه داد: شکل گیری ائتلاف امید و شکل گیری شورای سیاست‌گذاری اصلاحات تجربه ارزشمندی بود که توانست موجب پیروزی اصلاحات و بازگشت امید به کشور شود.

عارف با بیان اینکه ما به درستی دانستیم مردم چه می خواهند و چگونه باید به دولت منتخب آنها کمک کرد، افزود: این نتیجه را متعلق به ملت، نظام و رهبری می‌دانیم.

منتخب مردم تهران در انتخابات مجلس دهم با اشاره به تشکیل فراکسیون امید در مجلس آینده، گفت: در مجلس دهم برای تقویت فرآیند دموکراسی کشور، فراکسیون امید را تشکیل دادیم.

عارف ادامه داد: اکثریت جامعه به افراط و تندروی نه گفتند و به دنبال آن هستند که سرمایه‌های مادی و معنوی از دست رفته را به شیوه اصلاح‌طلبانه ترمیم کنند.

منتخب مردم تهران در مجلس بابیان اینکه مردم علی‌رغم همه محدودیت‌ها و رد صلاحیت‌ها حماسه‌ای ماندگار خلق کردند، گفت: باید قدردان رهبر معظم انقلاب بود که با اصالت دادن به مشارکت همه جانبه مردم و حق‌الناس خواندن رأی آنان، عرصه را برای رقابت پرشور فراهم کردند.

عارف به تشکیل شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اشاره و تصریح کرد: شکل گیری ائتلاف امید بین اصلاح‌طلبان و دولت و سازماندهی و مشارکت فعال سیاسی تجربه ارزشمندی بود که به دنبال وحدت، همکاری، هم فکری و همراهی آنهایی که دل در گرو عقلانیت داشتند ایجاد شد که چرا و چگونه باید به دولت منتخب آنها کمک کرد.

عارف تأکید کرد: ما در لیست امید بنا را بر تفاهم، همدلی و همکاری گذاشتیم، و برای تشکیل مجلسی اخلاق‌گرا در تراز جمهوری اسلامی ایران تلاش کردیم.

وی افزود: نباید از یاد ببریم که رسیدن ما به این نقطه مرهون شخصیت‌های والامقام سیاسی، منتخبان، فعالان سیاسی، اجتماعی، اقوام و اقشار مختلف در سراسر کشور بود. بنابراین باید به‌طور خاص قدردان نامزدهایی باشیم که به‌رغم صلاحیت‌های فراوان، بزرگوارانه به ائتلاف تن دادند، اما در این حرکت نقش آفریدند.

وی موفقیت لیست امید در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حاصل اقدام و خرد جمعی عنوان و تصریح کرد: ما بیش از هر چیز این محصول را متعلق به ملت و نظام عزیزمان می‌دانیم. می‌خواهیم نشان دهیم که نظام و قانون اساسی ما این ظرفیت را دارد که به خواسته ملت ما پاسخ دهد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: اکثریت مجلس دهم بازتاب‌دهنده خواسته‌ها و اراده عمومی، تفاهم و گفت‌وگوی ملی خواهند بود.

عارف تأکید کرد: ما با تکیه بر هویت سیاسی خود به دنبال تشتت و تفرقه در درون مجلس نیستیم و هدفمان مجلسی کارآمد، تفاهم، وحدت ملی و همراهی با دولت خواهد بود.

وی ادامه داد: ما برای مشارکت، تفاهم و همکاری در راستای سیاست‌های کلی نظام در بخش‌های نظام و برجا «برنامه جامع ۱۲۸ بندی اصلاح‌طلبان» تلاش خواهیم کرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، خاطرنشان کرد: ما همچنین برای اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری سیاست‌های کلی آن ابلاغ شد و کاهش تبعیض‌های اجتماعی کوشش می‌کنیم.

ادامه دارد…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.