کد خبر : 71985
تاریخ انتشار : شنبه 7 می 2016 - 18:31

یک عکاس اهری مقام اول جشنواره بین المللی هنر و صناعات در فرهنگ و تمدن ایران را از آن خود کرد

یک عکاس اهری مقام اول جشنواره بین المللی هنر و صناعات در فرهنگ و تمدن ایران را از آن خود کرد

اهروصال: مصطفی قربان موحد عکاس خبری شهرستان اهر مقام اول جشنواره بین المللی هنر و صناعات در فرهنگ و تمدن ایران اسلامی با تأکید هنرهای رو به فراموشی را از آن خود کرد.

به گزارش اهروصال، مصطفی قربان موحد اظهار داشت: دراین جشنواره در جهت معرفی هنرها و صنایع دستی صنعتی منطقه ارسباران از جمله جاجیم و گلیم بافی به صورت یک مجموعه کامل شرکت کرده بودم که در بین چهارصد اثر ارسالی سلسله عکسهای ارسالی بنده از سوی هیئت داوران این جشنواره به عنوان مقام برتر و راه یافته به نمایشگاه انتخاب شده است.

این گزارش حاکیست: جشنواره بین المللی هنر و صناعات در فرهنگ و تمدن ایران اسلامی با تأکید بر هنرهای رو به فراموشی در شهر اصفهان پایتخت فرهنگی جهان اسلام از ۱۹ الی ۲۳ اردیبهشت ماه سالجاری با حضور مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری و جمعی از مسئولین کشوری و با حضور میهمانان داخلی و خارجی برگزار می شود.

IMG_9349

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
اصغر افتخاری هریس یکشنبه , 8 می 2016 - 0:49

این خبر را خدمت این هرمند عزیز ارسبانی تبریک عرض می نمایم واز مسولان محترم هنری شهرستان اهر نیز در خواست تفقد لازم را از این هنر مند برجسته را خواهانیم با تشکر

احمد حسینی یکشنبه , 8 می 2016 - 16:57

این افتخار بزرگ را خدمت همشهریان وهمکلاسی دوران کارشناسی ارشد جناب مهندس قربانموحد تبریک عرض می نمایم

حبیب عبدلی یکشنبه , 8 می 2016 - 17:03

درود بر دوست عزیز و هنرمندم مصطفی قربان موحد افتخار دارم که دوستی هنرمند و با ذوق دارم که در پایتخت هنر اسلام و ایران عرضه اندام کرده و خوش درخشیده آفرین بر فرزند ارسباران و شهرستان اهر

فرزندارسباران سه‌شنبه , 10 می 2016 - 2:16

یاشاسین افتخار یارادان قهرمان یوردوننان اهرایگیدی،قربان موحد…

رنجبر یکشنبه , 15 می 2016 - 11:15

درود بر هنر و هنرمند افتخار آفرینان آذربایجان سلام بر هنرمند و استاد بزرگوار که عکسهایی زیبا و دلنشین خلق می کند. تبریک به دوست عزیز و هنرمندم آقای مصطفی قربان موحد که شنیدم در این جشنواره بین المللی اصفهان تنها فرد آذری زبان بودند که افتخاری دیگر برای این دیار و استان آذربایجان شرقی آفریدند. صد آفرین و هزاران تبریک بر فرزند غیور منطقه ارسباران – فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از این هنرمندان به نحو شایسته تجلیل کنند.

نظرات بسته شده است.