کد خبر : 718
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 ژانویه 2015 - 13:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فردین عابدینی با مس کرمان فسخ کرد بسته هستند

فردین عابدینی با مس کرمان فسخ کرد

فردین عابدینی با مس کرمان فسخ کرد

به گزارش اهروصال به نقل از آناج، فردین عابدینی بازیکن سابق تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز که در پایان فصل گذشته به همراه مصطفی اکرامی از تیم گسترش فولاد راهی مس کرمان شده بود، امروز قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد. این بازیکن تبریزی که سابقه حضور در تیم استقلال تهران را

به گزارش اهروصال به نقل از آناج، فردین عابدینی بازیکن سابق تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز که در پایان فصل گذشته به همراه مصطفی اکرامی از تیم گسترش فولاد راهی مس کرمان شده بود، امروز قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد.

این بازیکن تبریزی که سابقه حضور در تیم استقلال تهران را نیز در کارنامه دارد، از ۳ تیم دسته یکی شهرداری بندر عباس، گل گهر سیرجان و پاس همدان پیشنهاد دارد که گفته می‌شود طی روزهای آینده به یکی از این ۳ تیم خواهد پیوست.

در مورد علت فسخ قرارداد عابدینی با مس کرمان نیز خبر می‌رسد دور افتادن از خانواده و اینکه نمی‌توانست در کرمان بماند علل این جدایی بود، از طرفی دیگر این بازیکن با اصرار میثاقیان راهی مس شده بود اما در نیم فصل نخست میثاقیان زیاد به این بازیکن میدان نداد تا بدین ترتیب عابدینی برای رفتن از کرمان مصمم‌تر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.