کد خبر : 71356
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 می 2016 - 9:28

دعوت استاندار آذربایجان شرقی از بسیج سازندگی سپاه برای تحقق اقتصاد مقاومتی

دعوت استاندار آذربایجان شرقی از بسیج سازندگی سپاه برای تحقق اقتصاد مقاومتی

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه از ظرفیت بسیج و به‌خصوص بسیج سازندگی سپاه برای پیشرفت کارها دعوت می‌کنیم گفت: بسیجیان در جنگ هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که با روحیه جهادی می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

به گزارش اهروصال، اسماعیل جبارزاده عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان، با بیان اینکه بعد از اتمام انتخابات دیگر رقابت‌ها کنار گذاشته شود، اظهار داشت: باید فضای رقابتی و همدلی برای توسعه استان حاکم شود.

وی افزود: بنا داریم که پس از اتمام دور دوم انتخابات و از فردای همان روز، برنامه‌ها و اهداف سال اقتصاد مقاومتی را به جد دنبال کنیم و از همین فردا شروع فعالیت مستمر نهادها و ارگان‌های مختلف است.

جبارزاده با اشاره به اینکه هسته‌های کلیدی در سند تدبیر و توسعه و برنامه جامع اقتصاد مقاومتی استان، وظایف و فعالیت‌های هر سازمان را به طور دقیق مشخص کرده است، گفت: در تمام این برنامه‌ها برای همه شهرستان‌ها، برنامه‌ها و پروژه‌های خاصی تعریف شده ‌و بر اساس همین پروژه‌ها ها و طرح‌ها، از تمامی مدیران استانی عملکرد می‌خواهیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه بخش خصوصی بالی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است افزود: بی‌تردید انجام همه کارها توسط دولت و منابع دولتی امکان‌پذیر نخواهد بود و به کمک بخش خصوصی نیازمندیم، اما از طرفی هم بایستی بستر و فضا را برای آنها فراهم کنیم و ضمن تسهیل امور‌ از واحدهای مشکل‌دار هم حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت بسیج و به‌خصوص بسیج سازندگی سپاه برای پیشرفت کارها دعوت می‌کنیم، گفت: بسیجیان در جنگ هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که با روحیه جهادی می‌توان کارهای بزرگی انجام داد و اینک هم از آنها می‌خواهیم که برای تحقق اقتصاد مقاومتی که فرمان رهبری است، به یاری دستگاه‌ها و نهادها بشتابند.

وی گفت: نتیجه همه فعالیت‌های ما باید به کاهش بیکاری و افزایش رفاه شهروندان منجر شود و استان به جایگاهی برسد که حتی افراد جویای کار از دیگر استان‌ها هم به آذربایجان شرقی بیایند.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: تلاش می‌کنیم که سهم استان از درآمدهای معدنی را بگیریم و معتقدیم باید درصدی از این درآمدها در خود استان و به عمران و آبادانی آن هزینه شود، مسئله‌ای که درگذشته به آن توجه نشده است.

انتهای پیام‌/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
گوزلی از تبریز یکشنبه , 1 می 2016 - 13:11

امام خمینی (ره) بسیج مدرسه عشق است.

اصغر افتخاری هریس دوشنبه , 2 می 2016 - 16:03

همچنان که همه بر ان متفق القول هستیم بسیج تنها ره اورد نجات ملت ماست باید شاکله ها ی ان هرچه متعالی تر در منطقه عزیز ارسباران تقویت واز توانمندی های ان در راستای توسعه شهرستان های اهر ونیز زیر مجموعه ارسباران عزیز در هریس و ورزقان وکلیبر این موضوع استفاده گردد

نظرات بسته شده است.