کد خبر : 71350
تاریخ انتشار : شنبه 30 آوریل 2016 - 23:08
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بیانیه سپاه ناحیه اهربه مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بسته هستند

بیانیه سپاه ناحیه اهربه مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

بیانیه سپاه ناحیه اهربه مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

اهروصال: سپاه ناحیه اهر به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری(ره) و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش اهروصال، سپاه ناحیه اهر به مناسبت سی و هفتمین سالگرد شهادت علامه عالیقدر استاد مرتضی مطهری(ره) و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج وهفته معلم، بیانیه ای صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم

این نظام جمهوری اسلامی، بر پایه‏ آن تفکر و برداشتی از اسلام بنا شده که آقای مطهری آن را ارائه کرده است.امام خامنه ای (مدظله العالی)

شهید مطهری(ره) یکی از سرمایه های عظیم و از طلایه داران مبانی فکری انقلاب اسلامی به شمار می رود که در اوج بینش و درایت برای ایجاد تحولات فکری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مجاهدت ها نمود و با تالیف آثار ارزشمند مذهبی در اخلاق، فلسفه وعرفان، ضمن شناساندن چهره شفاف و اصیل اسلام ناب محمدی و کنار زدن پرده های جهل و انحراف از مذهب، ضلالت و گمراهی کج اندیشان کمونیست والتقاطیون زمان خود اثبات نمود که از این رهگذر خدمتی بزرگ به جامعه علمی نمود .

این فیلسوف بزرگ و اندیشمند فرزانه، الگویی نیکو برای همه مسلمانان خصوصا افراد جامعه ماست و نامگذاری ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره) به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برخاسته از پیوند عمیق و مستحکم پاسداران انقلاب اسلامی با افکار و شخصیت نافذ و جریان ساز آن روحانی بزرگ می باشد .

وی همانند کواکبی که در آسمانها برای اهل زمین می درخشند، در زمین برای اهل سماوات درخشندگی  داشت  و این خود مصداق بارز فرموده رسول اکرم(ص) است: که” ان مثل العلماء فی الارض کمثل النجوم فی السماء یهتدی بها فی الظلمات البر و البحر… مثل علماء در زمین مثل ستارگان در آسمانهست که هدایت می کنند در تاریکی های خشکی و دریا  “

علامه شهید مرتضی مطهری(ره) با غور در معارف دین به چنان بصیرتی دست یافت که معاندان عنود و خشک مغز وی علیرغم ادعای روشنفکری، یارای مباحثه با وی نبودند و تنها راه مقابله با ایشان را در حذف فیزیکی و ترور دیدند .

بی تردید موفقیت روز افزون و مستمر پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های ماموریت ها و و ظایف محوله مرهون تعالیم وآموزه های فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و مجاهدت های خستگی ناپذیرروحانیت متعهد و عالمان دانا و توانایی مثل شهید مطهری(ره) است.

درس امروز ما از شهید مطهری(ره) و اندیشه های الهی این مرد بزرگ این است که با علم و شناخت، تعالیم مذهبی و مکتبی خود را بپذیریم و با دوری از طرز فکر عوامانه که بعضا با خرافه وانحراف همراه است، به بصیرت و بالندگی فکری و معنوی دست یابیم تا هم باعث نجات و خوشبختی خود هم موجب رهایی دیگران از بند  کج اندیشی ها و انحراف شویم .

فلسفه ورمز نام گذاری این روز به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است. تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه می‌تواند انسانهایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیشروندگی و پیش‌برندگی انقلاب نقش فعّال ایفا نماید و در عرصه‌های مختلف حتی اقتصاد مقاومتی که از دغدغه‌های مهم ومطالبه جدی رهبری معظم حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی است پیشگام باشد.

اینجانب با تبریک اعیاد با برکت ماه رجب المرجب ودر آستانه دوازدهم اردیبهشت ماه ،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج و هفته معلم خدمت همه مربیان ومعلمین از زحمات وتلاشهای مخلصانه شما تقدیر وتشکر نموده و توفیقات روز افزونتان را در انجام رسالت خطیر تعلیم وتربیت در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه) و پیروی از تدابیر امام خامنه ای (مد ظله العالی ) از خداوند متعال مسئلت می نمایم .و امیدوارم با تمسک به منویات امام خامنه ای(مدظله العالی)در سالی که به نام «اقتصاد مقاومتی , اقدام وعمل» نامگذاری شده است،جزء بندگان صالح و محبان اهل بیت  (علیهم السلام) قرار گیریم. والسلام علیکم والرحمه وبرکاه

سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.