کد خبر : 71341
تاریخ انتشار : شنبه 30 آوریل 2016 - 20:08

منتخب مردم حوزه اهر و هریس در خدمت مردم باشد

منتخب مردم حوزه اهر و هریس در خدمت مردم باشد

فرماندار شهرستان اهر ضمن قدردانی از خلق حماسه مردم اهر و هریس در انتخابات ۱۰ اردیبهشت‌ماه، گفت: منتخب مردم حوزه اهر و هریس امیدواریم با راه‌یابی به دوره دهم مجلس شورای اسلامی در خدمت مردم این شهرستان‌ها باشد.

سید محمدعابدی فرماندار اهر در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، اظهار داشت: بنده به‌نوبه خودم از مردم شهرستان‌های اهر و هریس تشکر می‌کنم که دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در ۱۰ اردیبهشت‌ماه دوباره حماسه به ارمغان آوردند.

وی با قدردانی از تلاش‌ها کلیه عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه اهر و هریس، افزود: اعضای هیئت اجرایی، ناظرین، هیئت نظارت، بازرسان، نماینده‌های فرماندار و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی که در برقراری نظم و امنیت تلاش کرده‌اند تشکر می‌کنم.

فرماندار شهرستان اهر به آرای کسب‌شده توسط نامزدهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دهم حوزه اهر و هریس اشاره کرد و گفت: بیت‌الله عبدالهی ۳۲ هزار و ۵۸۶ رأی و مهدی حسینیان سراجه لو ۳۱ هزار و ۱۰ رأی کسب کرده‌اند که در نهایت بیت‌الله عبدالهی حائز اکثریت آراء شده و از طرف مردم شهرستان‌های اهر و هریس به مجلس دهم راه یافت.

عابدی در پایان خاطرنشان کرد: منتخب مردم حوزه اهر و هریس امیدواریم با راه‌یابی به دوره دهم مجلس شورای اسلامی در خدمت مردم این شهرستان‌ها باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
گوزلی از تبریز یکشنبه , 1 می 2016 - 13:08

جناب آقای عابدی حسب فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)رای مردم حق الناس است و امیدواریم حضرتعالی و عوامل اجرایی و نظارتی در احقاق این حق کمال دقت و امانتداری را کرده باشید.

اصغر افتخاری هریس دوشنبه , 2 می 2016 - 16:00

امانت داری در ارا مردمی مانند حق الناس هست که اقای گوزلی اشاره کرده اند پیشنهاد می شود که با تمامی ظرافت کاری بر نامه ها مد نظر واقع شود

نظرات بسته شده است.