کد خبر : 71325
تاریخ انتشار : شنبه 30 آوریل 2016 - 16:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای منتخبان مجلس مردم را فراموش نکنند/ مشارکت۳۰ درصدی مردم آذربایجان شرقی بسته هستند

منتخبان مجلس مردم را فراموش نکنند/ مشارکت۳۰ درصدی مردم آذربایجان شرقی

منتخبان مجلس مردم را فراموش نکنند/ مشارکت۳۰ درصدی مردم آذربایجان شرقی

رئیس ستاد انتخاباتی آذربایجان شرقی گفت: منتخبان انتخابات نباید پس از انتخاب خود، مردم را فراموش کنند.

به گزارش اهروصال، سعید شبستری خیابانی در گفتگو با خبرنگار مستقر مهر در ستاد انتخاباتی با اشاره ای به روند انتخابات روز گذشته در استان گفت: دیروز شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی بودیم و خوشبختانه این انتخابات به شکل عالی و در کمال امنیت و آرامش و البته بدون کوچکترین حاشیه ای برگزار شد.

وی ادامه داد: امنیتی که هم اکنون در کشور و در جریانات مختلف حاکم است ماحصل خون شهیدان و جانفشانی های آن ها و فدا کردن سرمایه های انسانی در راه نظام و انقلاب بوده که همگی باید قدر این امنیت را دانسته و از سویی کسانی که به مجلس راه یافتند باید پیرو راه این شهیدان باشند.

شبستری خیابانی افزود: کسانی که به مجلس راه یافتند باید در راستای عزتمندی تظام تلاش کرده و از سویی خودشان بیشتر ازهمه پایبند به قوانین کشور باشند.

نمایندگان منتخب باید متحدانه عمل کنند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر حفظ وحدت بین قوای مختلف گفت: تمامی نمایندگان ضمن حفظ وحدت با دیگر قوا باید نسبت به انجام وظایف خود احساس مسئولیت کرده و برای رضای الهی تلاش کنند و در این راستا برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی افزود: ملت ایران از پس مشکلات فراوان بعد ازانقلاب برآمده و از مشکلات اقتصادی، معیشیتی، نظامی و سیاسی سربلند بیرون آمده است و از سویی همواره مدافع نظام بوده و در عرصه ها و مراسمات مختلف پشتیبان رهبری و کشور خود بوده اند.

شبستری با بیان اینکه نمایندگان باید قدرسرمایه نظام و مردم را بدانند، گفت: نمایندگان باید در مقابل هر رای احساس مسئولیت کرده و از فرصت ها سواستفاده نکنند و به فکر مردم باشند.

رئیس ستاد انتخاباتی آذربایجان شرقی در خصوص وجود همدلی بین هیئت های اجرایی و نظارتی گفت: این همدلی در طول انتخابات اخیر مثال زدنی بوده و خوشبختانه در این زمینه هیچ مشکلی در استان نداشتیم.

آغاز فعالیت هیئت های اجرایی و نظارتی از یک سال گذشته

وی افزود: مردم ممکن است تنها روز انتخابات را شاهد باشند اما هیئت های نظارتی و اجرایی از حدود یکسال قبل فعالیت خود را آغاز کرده بودند و در این جریان حدود ۵۰ هزار نفر به شکل مستقیم و غیرمستقیم دخیل بوده و همکاری می کردند.

شبستری با اشاره ای به منتخابان این دوره گفت: منتخبان پس از تایید هیئت های نظارتی هفتم خرداد به مجلس راه می یابند.

شرکت ۷۰۰ هزار نفر در دور دوم

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی افزود: در این دوره ۷۰۰ هزار نفر از مردم استان مشارکت داشتند که مشارکت۳۰ درصدی را شامل می شود که البته طبیعی است میزان مشارکت در مرحله دوم کمتر از مرحله اول باشد.

وی با تحسین برخی رقابت و رفاقت ها در میان کاندیداهای این دوره گفت: در بسیاری ازحوزه ها شاهد بودیم کاندیدایی پس از اطلاع یافتن از پیروزی حریفش به وی تبریک نیز گفته است که این مورد آگاهی، شور و فهم نامزدها را نشان می دهد.

شبستری ادامه داد: وجود چندین کانال نظارتی از جمله هیئت های اجرایی، نظارتی، بازرسان، نمایندگان فرماندار، نمایندگان کاندیداها وجود هر گونه شک و شبهه ای در صحت انتخابات را رد می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری افزود: دقت خاصی بر روند اجرای این انتخابات حاکم بود و علاوه بر شمارش آرا کنترل و تطبیق آرا از دیشب تا صبح امروز انجام میشد.

وی همچنین با اشاره ای به در پیش بودن رو زکارگر گفت: نمایندگان استان باید تمرکز ویژه ای برمشکلات اقتصادی و تولیدی داشته باشند و پیگیری خوبی در این راستا انجام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.