کد خبر : 70817
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آوریل 2016 - 22:01
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عارف: تحقق اقتصاد مقاومتی رشد اقتصادی ۸ درصد و تورم تک رقمی را به ارمغان می‌آورد بسته هستند

عارف: تحقق اقتصاد مقاومتی رشد اقتصادی ۸ درصد و تورم تک رقمی را به ارمغان می‌آورد

عارف: تحقق اقتصاد مقاومتی رشد اقتصادی ۸ درصد و تورم تک رقمی را به ارمغان می‌آورد

اهروصال: منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: متأسفانه شاهد وضعیتی فقر نامطلوب در کشور هستیم و اکثریت خانواده‌ها برای تأمین مایحتاج اولیه فرزندان عاجز مانده‌اند.

به گزارش خبرنگار اهروصال، محمدرضا عارف در جمع مردم این شهرستان، با اشاره به اینکه در گام اول انتخابات حضور بانوان در مجلس دهم به مراتب بیشتر بود اظهار داشت: هر موقع نظام و انقلاب اسلامی نیازی به حضور اقشار و آحاد مختلف مردم به ویژه جوانان داشت حضور یافتند، چنانچه حماسه حضور انتخابات ۹۲ متعلق به جوانان است.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم بابیان اینکه جوانان در سال ۹۲ به دنبال تغییر در قوه مجریه، تغییر در دولت بودند، گفت: جوانان به دنبال دولتی بودند که در چهارچوب قانون باشد و با رعایت ارزش‌های انقلاب در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب، دولتی بر روی کار بیاید که بتواند پیام و مطالبات مردم را پیگیری کند و حقیقتاً کاری کارستان را جوانان انجام دادند که نتیجه حماسه حضور، دولت تدبیر و امید بود و همه آگاه هستند که در چه شرایطی بر روی کار آمد و با چه مشکلاتی روبرو بود.

عارف ادامه داد: به طور طبیعی مشکلات و موانعی که دولت با آن روبرو است، برای این که بتواند مطالبات مردم و وعده‌هایی که خردادماه ۹۲ به مردم داده شد را تحقق یابد پیگیری و رفع کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه جوانان به نتیجه رسیده‌اند که باید در گام دوم قوه مقننه تغییر پیدا کند، اظهار کرد: ما نیاز به قوه مقننه‌ای داریم در رأس امور باشد و آشنا با مشکلات مردم بوده و از مسائل و موانع مردم را درک کند و برای رفع مسائل و مشکلات مردم همگام و همراه با دولت باشد و این نگرشی است که ما و جوانان به مجلس شورای اسلامی داریم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران مردم‌ترین انقلاب در جهان بوده و حرف آخر را در هر حال مردم می‌زنند، گفت: تمامی نمایندگان مردم به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط همین مردم انقلابی انتخاب می‌شوند و این افتخاری بس بزرگ است و اما باید این افتخار را با ساماندهی نیروها و نمایندگان مردم در راستای سیاست‌های کلی و مطالبات نظام و سیاست‌هایی که مردم برای آن انقلاب کردند و در پاسداری از خون شهدای انقلاب مدیریت کرده‌اند.

منتخب مردم تهران برای مجلس دهم تصریح کرد: مجلس باید در رأس امور باشد و با قدرت‌های نظارتی برای پیشبرد امور استفاده کنیم، مجلس بایستی از فسادها جلوگیری کند چراکه وجود فساد هیچ گونه سنخیتی با شأن مردم کشور ندارد.

وی افزود: متأسفانه شاهد وضعیتی فقر نامطلوب در کشور هستیم و اکثریت خانواده‌ها برای تأمین مایحتاج اولیه فرزندان عاجز مانده‌اند.

عارف بابیان اینکه لیست امید در انتخابات ۹۴ با راهبرد اصلی آرامش، امید و رونق اقتصادی به میدان آمد و ما رفع مشکلات اقتصادی مردم را در اولویت قرار داده‌ایم، بیان کرد: برای مشکل معیشتی مردم و اشتغال فرزندان و بخصوص فارغ التحصیلان در دانشگاه‌ها، رکود و تورم بالا برنامه‌ای با ۲۸ بند در جهت پاسخگویی به مطالبات مردم با عنوان میثاق با ملت تنظیم کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: بند اول این برنامه‌ها که ساختار اصلاح است در بند دوم نیز پیاده کردن اقتصاد مقاومتی را برنامه ریزی کردیم، سیاست‌هایی که پویایی اقتصاد و مقاوم سازی اقتصادی را مد نظر قرار داده‌ایم.

منتخب مردم تهران برای مجلس دهم با تاکید بر اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی علاوه بر مقاوم سازی از درون، رشد اقتصادی ۸ درصد و تورم تک رقمی را به ارمغان می‌آورد، اظهار کرد: بخش اعظمی از آسیب‌های اجتماعی و بحران‌های اجتماعی که با آن روبرو هستیم، ناشی از بیکاری جوانان است و انشالله با اولویت قراردادن، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را دنبال می کنیم.

عارف در پایان با اشاره به اینکه وضعیت اصلاح‌طلبان در اکثر حوزه‌های انتخابیه و کرسی های مجلس دهم مطلوب است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا کرسی‌هایی که در آذربایجان شرقی وضعیت آنها در مرحله دوم انتخابات مشخص می‌شود را در اختیار بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.