کد خبر : 70000
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 آوریل 2016 - 10:33
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بومی سازی اقتصاد و تولید در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بسته هستند

بومی سازی اقتصاد و تولید در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل

بومی سازی اقتصاد و تولید در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل

اهروصال:فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رشادت‌ها و دلاوری‌های بسیجیان و پاسداران جان‌برکف در طول سال‌های دفاع مقدس، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی نشان داد که همواره درراه اعتلای اسلام و انقلاب قدم‌های محکمی برداشته و بر خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اهروصال، عبدالحسین ایمانی در نشست خبری و گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن تبریک میلاد امام جواد (ع) اظهار داشت: سپاه پاسداران در ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و به‌فرمان امام خمینی (ره) تأسیس گردید و امروز به برکت انقلاب و فداکاری‌های پاسداران شاهد اقتدار نظام هستیم.

وی به برخی دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رشادت‌ها و دلاوری‌های بسیجیان و پاسداران جان‌برکف در طول سال‌های دفاع مقدس، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی نشان داد که همواره درراه اعتلای اسلام و انقلاب قدم‌های محکمی برداشته و بر خواهد داشت.

ایمانی برخی مأموریت‌های سپاه ناحیه اهر را برشمرد و یادآور شد: سپاه ناحیه اهر در راستای مأموریت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در راستای منویات مقام معظم رهبری هست که در سال ۹۴ برنامه‌های متنوع و مختلفی را در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و آموزشی انجام داد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به هرگونه تهدیدی پاسخ قاطع می دهد ادامه داد: برگزاری رزمایش‌های متعدد در قالب برنامه‌های دفاع رزمی و پدافند غیرعامل و جنگ شهری برای ایجاد آمادگی در مقابل ترفندهای تهدیداتی دشمن در شهرستان انجام‌شده است.

وی برخی برنامه‌های اقتصادی، علمی، پژوهشی و فرهنگی را چشمگیر توصیف کرد و گفت: برنامه‌های انجام‌شده در تمامی زمینه‌ها برگرفته از منویات مقام معظم رهبری بوده و این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

ایمانی اضافه کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه اهر فقط در بحث اقتصاد مقاومتی بیش از ۲۲ میلیارد ریال وام برای پروژه‌های پرورش ماهی، زنبورعسل، باغداری، فرش‌بافی، و … پرداخت کرده است

 فرمانده سپاه ناحیه اهر به نام‌گذاری سال ۹۵ به نام “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: برای بهره‌مندی هرچه بیشتر و بهتر شهرستان‌های استان از اقتصاد مقاومتی مناطق استان قطب‌بندی شده‌اند که شهرستان اهر به دلیل مرکزیت منطقه ارسباران و داشتن باغات وسیع و تولید میوه که در سطح منطقه دارای اهمیت ویژه‌ای است در این زمینه توجه ویژه‌ای به تولیدات باغی خواهد شد.

وی همکاری تمامی نهادها و مجموعه‌ها را در تحقق اقتصاد مقاومتی لازم دانست و گفت: سپاه ناحیه اهر به یاری و هم‌فکری تمامی ادارات و سازمان‌ها به‌ویژه ادارات مرتبط با تولید و کشاورزی و افراد متخصص و کارآفرین در قالب یک کارگروه منسجم و فعال برای تحقق هرچه بهتر منویات رهبر معظم انقلاب در تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.