کد خبر : 69895
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آوریل 2016 - 20:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اوضاع در حلب بسیار پیچیده است/ارتش سوریه اجازه تسلط تروریست‌ها را نمی‌دهد بسته هستند

اوضاع در حلب بسیار پیچیده است/ارتش سوریه اجازه تسلط تروریست‌ها را نمی‌دهد

اوضاع در حلب بسیار پیچیده است/ارتش سوریه اجازه تسلط تروریست‌ها را نمی‌دهد

سفیر روسیه در سوریه ضمن اشاره به بغرنج بودن اوضاع شهر حلب در سوریه از تلاش ارتش این کشور برای عدم محاصره شدن این شهر مهم در شمال سوریه خبر داد.

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، سفیر جمهوری فدراتیو روسیه در سوریه امروز (یکشنبه) اوضاع شهر حلب در شمال این کشور را «بسیار پیچیده» خواند.

به نوشته خبرگزاری روسی «تاس» از دمشق پایتخت سوریه، «آلکساندر کینشاک» سفیر روسیه در سوریه در گفت‌‌وگویی از به وخامت گراییدن اوضاع در اطراف شهر حلب در حالی‌که شبه نظامیان مخالف حکومت «بشار اسد» رییس جمهور این کشور در تلاش برای محاصره این شهر  هستند، خبر داد.

وی در این زمینه اظهار داشت: «وضعیت شهر حلب بسیار بغرنج مانده و احتمال به وخامت گراییدن آن نیز می‌رود، البته این وضعیت نگران کننده نیست.»

به نوشته تاس، منظور سفیر روسیه شدت گرفتن نبرد بین ارتش سوریه و شبه نظامیان در شهر تل العیس که بین حلب، حما و حمس واقع شده، بوده است.

این دیپلمات روسی افزود: «اگر شبه نظامیان این جاده را مسدود نمایند، آنگاه این امر موجب گیر افتادن چند صد هزار غیر نظامی در شهر حلب می‌شود. بنابر این ارتش سوریه از هیچ اقدامی در برای مواجه با این مسئله فرو گذار نمی‌کند.»

انتهای پیام/ق

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.