کد خبر : 69673
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 آوریل 2016 - 23:22
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هشدارهای لازم به ساکنان روستاها در اطراف اهواز داده شده است/تامین چادر امدادی برای اسکان اضطراری ساکنان روستاهای سیل‌زده بسته هستند

هشدارهای لازم به ساکنان روستاها در اطراف اهواز داده شده است/تامین چادر امدادی برای اسکان اضطراری ساکنان روستاهای سیل‌زده

هشدارهای لازم به ساکنان روستاها در اطراف اهواز داده شده است/تامین چادر امدادی برای اسکان اضطراری ساکنان روستاهای سیل‌زده

رئیس هلال احمر اهواز با اشاره به میزان آب گرفتگی در برخی روستاها گفت: روستای گویر یکی از روستاهای حاشیه اهواز تخلیه شده و مردم این روستا توسط جمعیت هلال احمر در یک سوله که در اختیار این جمعیت قرار گرفت در بیش از ۵۰ چادر امدادی اسکان داده شدند.

به گزارش اهروصال، سید فتح‌الله هاشم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: از روزهای گذشته که با صدور اطلاعیه‌ها و هشدارها از سوی مسئولان امر جمعیت هلال احمر در اهواز امکانات خود را برای امدادرسانی به مردم بسیج کرده است.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ نفر امدادگر هلال احمر در اهواز، با در اختیار داشتن سه دستگاه آمبولانس، دو خودروی کمک دار و کامیونت با حضور در صحنه در حال امداد رسانی به مردم در مناطق و روستاهای نزدیک به رودخانه کارون در شهرستان اهواز هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: امروز جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان اهواز با حضور فرماندار اهواز برگزار شد و مقرر شد روستاهای در معرض خطر سیلاب با ارائه هشدارهای لازم آماده و برخی نیز تخلیه شدند.

وی با اشاره به میزان آب گرفتگی در برخی روستاها گفت: روستای گویر ۱ از روستاهای حاشیه اهواز تخلیه شده و مردم آین روستا توسط جمعیت هلال احمر در یک سوله که در اختیار این جمعیت قرار گرفت در بیش از ۵۰ چادر امدادی اسکان داده شدند.

هاشم‌نژاد افزود: در شهر الهایی نیز یک سوله تحویل هلال احمر شده که تعداد ۲۰ چادر برای روستای نبی سادات تحویل شد چراکه بنابر پیش بینی‌ها این روستا به احتمال زیاد کاملاً زیر آب می‌رود و حتما باید تخلیه شود.

وی با اشاره به مخاطرات افزایش دبی رودخانه کارون در شهر اهواز نیز گفت: خطر در شهر اهواز از ساعات پایانی امشب و بامداد فردا جدی‌تر می‌شود و توسط نیروهای امدادی هشدارهای لازم به ساکنان روستاهای اطراف شهر اهواز داده شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: از روزهای گذشته با هماهنگی ها و اقدامات مناسب و پای کار بودن ظرفیت‌های گوناگون در استان ماشین آلات راهسازی اقدام به احداث سیل بند و تقویت نقاط محتمل برای حادثه کردند که این اقدامات در کاهش مشکلات بسیار موثر بوده است و باید از مسولان مربوطه برای این دست هماهنگی ها تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.