کد خبر : 69477
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 آوریل 2016 - 18:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دلارهای جعلی در هریس کشف شد بسته هستند

دلارهای جعلی در هریس کشف شد

دلارهای جعلی در هریس کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان هریس از کشف دلارهای جعلی و دستگیری جاعل و کلاهبرداران خبر داد.

به گزارش اهروصال به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، سرهنگ میکائیل احمدزاده، با اشاره به وقوع شکایت در خصوص یک فقره کلاهبرداری در شهرستان هریس، اظهار داشت: در پی یک فقره شکایت مبنی بر کلاهبرداری برعلیه افراد ناشناس پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با انجام تحقیقات و عملیات پلیسی و برقراری ملاقات متهمان با شاکی جهت انجام معامله، پس از حضور متهمان در محل، مأموران سه متهم را دستگیر و در بازرسی از آنها تعداد ۵۱۴ قطعه اسکناس یک دلاری جعلی به همراه ۱۱۰ قطعه اسکناس یک دلاری و صد دلاری اصلی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هریس، با اشاره به تحقیقات و ارسال این پرونده به مراجع قانونی، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

وی ضمن هشدار به شهروندان، خاطرنشان کرد: در صورت انجام معامله باید آشنایی کامل با طرف مقابل خود داشته باشند و با اعتماد نابجا و بدون شناخت کامل نسبت به افراد غریبه زمینه سودجویی و سوءاستفاده افراد کلاه‌بردار را فراهم نکنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.