کد خبر : 69223
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آوریل 2016 - 18:11
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از دوم اردیبهشت آغاز می‌شود بسته هستند

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از دوم اردیبهشت آغاز می‌شود

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از دوم اردیبهشت آغاز می‌شود

رئیس ستاد انتخابات کشور بابیان اینکه تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از دوم اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: تاکنون نتیجه ۲۰۶ حوزه انتخابیه از سوی شورای نگهبان تائید شده است.

به گزارش اهروصال، محمدحسین مقیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: همه تمهدیات و اقدامات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در نظر گرفته‌شده است و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی نیز از ۸ صبح دوم اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۸ صبح نهم اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات تأکید کرد: در مرحله دوم ۱۳۸ نامزد در ۲۱ استان برای تصاحب ۶۹ کرسی مجلس در ۱۰ اردیبهشت‌ماه به رقابت خواهند پرداخت.

وی بابیان اینکه نتیجه انتخابات در ۲۰۶ حوزه انتخابیه تائید شده است، ادامه داد: فقط نتیجه یک حوزه باقی‌مانده که به‌زودی نتیجه این حوزه نیز از سوی شورای نگهبان اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات در مورد تعیین تکلیف آراء ابطال‌شده منتخب اصفهان نیز گفت: همان‌گونه که قبلاً  اطلاع‌رسانی شده است نظر وزارت کشور آن است که نفر ششم حوزه انتخابیه اصفهان که بیش از ۲۵ درصد آراء مردم را کسب کرده، باید جایگزین منتخب سوم شود.

به گزارش مهر، مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در خوزستان برای ۷ کرسی، آذربایجان غربی ۶ کرسی، لرستان ۵ کرسی، فارس، زنجان و گلستان هر یک ۴ کرسی، ایلام، تهران، گیلان و مرکزی ۳ کرسی و اردبیل، اصفهان، چهارمحال بختیاری، کردستان، کرمانشاه، مازندران و همدان برای ۲ کرسی و در خراسان رضوی، هرمزگان و یزد نیز برای ۱ کرسی بلاتکلیف برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.