کد خبر : 69168
تاریخ انتشار : شنبه 9 آوریل 2016 - 10:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای چاپ ۱۹ میلیون تعرفه برای دومین مرحله انتخابات مجلس/پیش‌بینی ۱۵ هزار شعبه اخذ رأی در ۲۱ استان بسته هستند

چاپ ۱۹ میلیون تعرفه برای دومین مرحله انتخابات مجلس/پیش‌بینی ۱۵ هزار شعبه اخذ رأی در ۲۱ استان

چاپ ۱۹ میلیون تعرفه برای دومین مرحله انتخابات مجلس/پیش‌بینی ۱۵ هزار شعبه اخذ رأی در ۲۱ استان

رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات کشور گفت: برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۱۵ هزار شعبه اخذ رأی حدود ۱۹ میلیون تعرفه چاپ شده است که تا هفته آینده به همه استان‌های مورد نظر منتقل خواهد شد.

به گزارش اهروصال، جواد ناصریان رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری دومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دهم اردیبهشت ماه اظهار داشت: از مجموع ۲۰۷ حوزه انتخابیه،‌ انتخابات در ۵۶ حوزه انتخابیه به مرحله دوم رفته است.

وی با بیان اینکه ۵۶ حوزه انتخابیه که به مرحله دوم راه یافتند در ۲۱ استان قرار دارند، افزود: در این ۲۱ استان حدود ۱۵ هزار شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات کشور تأکید کرد: برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در این ۱۵ هزار شعبه اخذ رأی حدود ۱۹ میلیون تعرفه چاپ شده است که ظرف یک هفته آینده به تمامی استان‌های مورد نظر منتقل خواهد شد.

ناصریان با بیان اینکه در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی سرنوشت ۶۹ کرسی باقیمانده مجلس شورای اسلامی مشخص می‌شود، تصریح کرد: تمامی این حوزه‌ها و شعب‌ها در ۱۲۹ فرمانداری کشور تقسیم‌بندی خواهند شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات کشور در تهیه تمامی اقلام مورد نیاز در برگزاری مرحله دوم انتخابات اضافه کرد: با توجه به حمایت دولت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور توانستیم منابع پیش‌بینی شده برای انتخابات را از سازمان مدیریت و خزانه کل کشور وصول کنیم و خوشبختانه همه اقلام انتخابات در مرحله اول تهیه شد و مشکلی در این رابطه نداشتیم.

دستمزد مجریان برگزاری انتخابات در مرحله نخست به حساب‌شان واریز شد

رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات کشور تأکید کرد: برای نخستین بار در تاریخ انتخابات کشور توانستیم دستمزد مجریان برگزاری انتخابات را به حساب‌شان واریز کنیم البته برای برخی افراد نیز ظرف ۳-۲ روز آینده به حساب‌شان واریز می‌شود.

ناصریان خاطرنشان کرد: همه قراردادهای مورد نیاز برای تهیه اقلام برگزاری انتخابات در مرحله دوم انجام شده و ظرف هفته‌های آتی تمامی آن اقلام و امکانات به شعب اخذ رأی و استان‌های مورد نظر منتقل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.