کد خبر : 68945
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آوریل 2016 - 13:44

اتمیانلو رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ورزقان شد

اتمیانلو رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ورزقان شد

ابوالفضل اتمیانلو طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی به‌عنوان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ورزقان منصوب شد.

به گزارش اهروصال، طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی، مهندس ابوالفضل اتمیانلو به سمت رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ورزقان منصوب شد.

وی ‌لیسانس برق قدرت و فوق‌لیسانس تحقیقات آموزشی و دارای ۵سال سابقه معاونت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اهر ، ۵سال مسئول سنجش و ارزشیابی مرکز اهر ،۳سال مسئول دفتر فنی برق شرکت مشیران مس سونگون و چندین سال سابقه تدریس در دانشگاه‌های پیام نور اهر و هریس را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است نامبرده در سال ۸۹ به‌عنوان کارمند نمونه انتخاب و در سایه خدمت شایسته موفق به دریافت لوح تقدیر طرح تکریم ارباب‌رجوع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
علی اقبال ریحان چهارشنبه , 6 آوریل 2016 - 14:12

انتصاب بجا و شایسته مهندس آتمیانلو
افتخار شهرمان را به سمت ریاست فنی و حرفه ای ورزقان تبریک عرض مینمایم
تبریک تبریک تبریک

دیزجی چهارشنبه , 6 آوریل 2016 - 14:17

شایسته سالاری که میگن همینه
تا باشه از این خبرای خوب

علی اقبال ریحان چهارشنبه , 6 آوریل 2016 - 16:23

با عرض سلام
جناب آقای مهندس آتمیانلو
انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را به سمت ریاست فنی و حرفه ای ورزقان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفیقات روزافزون را برایتان آرزومندم
به امید موفقیت

علی چهارشنبه , 6 آوریل 2016 - 18:15

تبریک

محمدطه پنج‌شنبه , 7 آوریل 2016 - 8:29

ضمن تبریک وآرزوی توفیقات روزافزان به شخص جناب آتمیانلو.تبریک به مردم عزیزشهرستان اهر که چنین فرزندانی دردامن خوددارد.ایشان درخدمت به مردم شبانه روز نمی شناختند.شب هم زنگ بزنی و راهنمایی های لازم را برایت مینمودند .این تعهد واخلاص درخدمت به مردم ستودنی است.هرکسی با هرشخصیتی فقیروغنی ،صاحب منصب ویاگرفتارودرمانده برایشان درخدمت به مردم فرق نمی کردومصداق وپیرواین سخن که فکرمی کنم ازرهبری معظم انقلاب باشدبودند که مسئولان نظام بایددرکلامشان صداقت ودرنگاهشان محبت در اندیشه شان خیرخواهی دررفتارشان شادابی ،درسکوتشان دقت،درتلاششان اخلاص وجدیت بایدموج بزند.

دانشجوی ورزقان یکشنبه , 10 آوریل 2016 - 18:07

باسلام خدمت استاد ارجمند مهندس آتمیانلو و ضمن تبریک از انتصاب به جا و شایسته ایشان مفتخرم که اعلام کنم بنده یک ورزقانیدر مرکز فنی و حرفه ای کار آموز ایشان بودم درسایه تدریس موفق ایشان الان دانشجوی ارشد برق هستم و از نزدیک به مسایل فنی و حرفه ای شهرک اشنایی دارم و این نپسیدن ها عده ای افراد معلولم الاحال هستند که در مرکز چشم دیدن خدمات شایسته ایشان به کار آموزان و ارباب رجوع را نداشتند.جهت اطلاع مردم شریف اهر و خوش به سعادت ما ورزقانی هاکه چنین سعادتی نصیب ما شده است

نظرات بسته شده است.