کد خبر : 68786
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آوریل 2016 - 20:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای راه ارتباطی ۲۵ روستای ورزقان همچنان مسدود است/ بازگشایی راه‌های روستایی تا ۴۸ ساعت آینده بسته هستند

راه ارتباطی ۲۵ روستای ورزقان همچنان مسدود است/ بازگشایی راه‌های روستایی تا ۴۸ ساعت آینده

راه ارتباطی ۲۵ روستای ورزقان همچنان مسدود است/ بازگشایی راه‌های روستایی تا ۴۸ ساعت آینده

بخشدار مرکزی شهرستان ورزقان، از مسدود شدن راه ارتباطی ۲۵ روستا بر اثر بارش سنگین برف در این شهرستان خبر داد، گفت: عملیات بازگشایی راه‌های روستایی همچنان ادامه دارد.

سعید فاتح بخشدار مرکزی ورزقان در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال در ورزقان، با اشاره به بارش سنگین برف در این شهرستان، اظهار داشت: براثر بارش برف بیست سانتی‌متری راه ارتباطی ۲۵ روستای شهرستان ورزقان مسدود شده و همچنان راهداران در تلاش‌اند تا مسیر تردد را به این روستاها بازگشایی کنند.

وی افزود: دلیل اینکه زمان بیشتری برای بازگشایی راه ارتباطی روستاهای گرفتار در برف صعب‌العبور بودن مسیرهای دسترسی است که حتی با کمترین بارش برف و کولاک مسدود می‌شود.

بخشدار مرکزی ورزقان، با اشاره به اینکه علی رغم کمبود امکانات و ماشین‌آلات برف‌روبی در شهرستان ورزقان، عملیات بازگشایی ادامه دارد، گفت: حدود ۱۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، برف‌روب و نمک‌پاش در حال برف‌روبی محورهای اصلی و فرعی ازجمله روستاهای محاصره‌شده در برف فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه چهار اکیپ راهداری برای بازگشایی راه دسترسی به ۲۵ روستای گرفتار در برف اعزام‌شده‌اند، تصریح کرد: امیدواریم اگر با بارش‌ها و کولاک مواجه نشویم، حداکثر تا ۴۸ ساعت آینده عملیات برف‌روبی راه ارتباطی این روستاها به‌پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.