کد خبر : 6855
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فوریه 2015 - 10:15

نورپردازی خیابان ها اولویت شهرداری اهر

نورپردازی خیابان ها اولویت شهرداری اهر

مهندس رحیم شاهی سرپرست شهرداری اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: امروزه ارتقاء کیفیت فضای شهری و زیباسازی شهر به یکی از مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان تبدیل شده و در لیست وظایف شهرداری آمده است. وی با بیان اینکه زیباسازی محیط شهری سر فصل جدید و گسترده خدمات شهری را پر بارتر کرده است،

مهندس رحیم شاهی سرپرست شهرداری اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: امروزه ارتقاء کیفیت فضای شهری و زیباسازی شهر به یکی از مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان تبدیل شده و در لیست وظایف شهرداری آمده است.

وی با بیان اینکه زیباسازی محیط شهری سر فصل جدید و گسترده خدمات شهری را پر بارتر کرده است، افزود: نورپردازی میادین، معابر و بوستان‌های شهری یکی از اقدامات مدیریت شهری در راستای ارتقاء سطح ایمنی شهروندان و افزایش زیبایی بصری شهر است.

شاهی اضافه کرد: نورپردازی در واقع نشان دادن حریم عمومی موجود در فضای شهری و نورپردازی شهری، ترکیبی از نورپردازی معابر، بناها، مبلمان شهری و نورپردازی‌های مناسبتی است که علاوه بر ایجاد شرایط ادامه فعالیت‌ها و کارکردهای شهری در هنگام شب، در ایجاد امنیت، آسایش و جذابیت محیط‌های شهری نیز می‌تواند نقش بسزایی ایفا کند.

سرپرست شهرداری اهر همچنین گفت: عملیات نورپردازی ویژه زیباسازی شهری  است که تا پایان بهمن ماه  سال جاری به اتمام خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ا دوشنبه , 16 فوریه 2015 - 10:42

به جای این کارها چاله چوله های شهر را درست کنید

n دوشنبه , 16 فوریه 2015 - 11:35

از اولویتهای شهری غافل نشوید با روشنایی که کارهای عمرانی شهری انجام نمی شود ساماندهی پیاده روها، آسفالت خیابانها و کوچه ها به صورت مداوم نه مقطعی و مانند اینها اگر بخواهند

امین دوشنبه , 16 فوریه 2015 - 13:52

مهم تراز نور پردازی آسفالت کردن خیابوناست

روشنایی و نورپردازی کهربا چهارشنبه , 8 آوریل 2015 - 16:11

سلام
البته نورپردازی اهمیت داره ، لیکن باید به اولویت ها هم توجه کرد.

علی مهنا چهارشنبه , 4 نوامبر 2015 - 20:03

با سلام
شرکت فنی مهنسی مهندسان پارس بنیان پیشرو در خدمات نور افرازی و اجرای آبنمای های ساده و موزیکال و تولید محصولات متوع و ایده های شهردار های محترم بدینوسیله در تمام موارد فوق اعلام آملدیگ خود را اعلام میدارد.
۰۹۱۳۲۳۷۸۴۸۷
ارادتمند مهندس علی مهنا

نظرات بسته شده است.