کد خبر : 68400
تاریخ انتشار : جمعه 1 آوریل 2016 - 11:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اقتصاد مقاومتی در کلام واقعی متکی شدن به اقتصاد داخلی است بسته هستند

اقتصاد مقاومتی در کلام واقعی متکی شدن به اقتصاد داخلی است

اقتصاد مقاومتی در کلام واقعی متکی شدن به اقتصاد داخلی است

اهروصال: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی در کلام واقعی متکی شدن به اقتصاد داخلی است، گفت: حمایت و توسعه صنایع‌دستی مصداق «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است.

محمدصادق پور مهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، با اشاره به اینکه باید با هر یک از مسئولین شهرستان‌های آذربایجان شرقی در رابطه با اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بحث و گفت‌وگو کنیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری سال ۹۵ را با عنوان ” اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ” نام‌گذاری کرده‌اند، این مسئله یکی از موضوعاتی است که می‌تواند کشور را به خودکفایی برساند.

وی افزود:برای بازدید که به هر یک از شهرستان‌های استان سفر می‌کنیم، سعی کرده‌ایم تا در موضوعات مرتبط با همان شهرستان و مسائل مربوط قرار بگیریم تا در زمان بخصوص تصمیم‌هایی را اتخاذ کنیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی از دیگر راه‌کارهای مؤثر در متکی شدن به اقتصاد داخلی است، تصریح کرد: صنایع‌دستی و تولیدات داخلی، ازجمله طرح‌هایی است که با حمایت از این هنرها و صنایع‌دستی بومی و محلی می‌توان به اقتصاد مقاومتی تحقق بخشید.

پور مهدی با اشاره به اینکه تبریز به‌عنوان شهر جهانی فرش معروف است، گفت: تبریز و استان آذربایجان شرقی در ۲۰۱۸ به‌عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام انتخاب‌شده و برای اینکه بتوانیم آمادگی کامل داشته باشیم، بایستی در جهت رونق صنعت گردشگری و توریستی، صنایع‌دستی را مکمل قرار دهیم.

ویدر پایان با تأکید بر اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیل‌کرده و نکرده در کنار جذب توریست و گردشگر برای مسئولان از هر موضوعی مهم‌تر است، خاطرنشان کرد: مناسب‌ترین راهکاری که می‌توان از توسعه صنعت گردشگری و صنایع‌دستی به‌دست آورد، ایجاد شغل برای جوانان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.