کد خبر : 68388
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 مارس 2016 - 14:16
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای زهرا (س) وجودش نشانه راه و با على (ع) بودنش، نشانه همه‌چیز است بسته هستند

زهرا (س) وجودش نشانه راه و با على (ع) بودنش، نشانه همه‌چیز است

زهرا (س) وجودش نشانه راه و با على (ع) بودنش، نشانه همه‌چیز است

امام جمعه شهرستان اهر با اشاره به اینکه زهرا (س) وجودش نشانه راه و با على (ع) بودنش، نشانه همه‌چیز است، گفت: فاطمه زهرا (س) کسی است که وجود نازنین امام زمان (ص) در مورد شخصیت والای آن حضرت می‌فرماید: همانا حضرت فاطمه زهرا برای من الگو است.

به گزارش اهروصال، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده، امام جمعه شهرستان اهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، اظهار داشت: زهرا (س) وجودش نشانه راه و با على (ع) بودنش، نشانه همه‌چیز است.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) فرزندانی را تربیت نمود که هرکدام با ایفای نقش بی‌نظیر خود، درس عزّت و سربلندی، عشق و وفاداری، تقوا و عبودیت، صبر و شکیبایی، شجاعت و کرامت، جهاد و مبارزه، مهر و عاطفه، ایثار و گذشت، جان‌فشانی در راه خدا و اسلام، صلح و مدارا و… را از خود به یادگار گذاشتند و برای مسلمانان اسوه و الگو شدند.

حاجی‌زاده با اشاره به گستره معنایی کوثر ادامه داد: سوره کوثر در عین اختصار در بردارنده اسراری است که حتی بزرگان ما نیز از دستیابی به ژرفنای او عاجز ناتوانند.

وی افزود: گستره معنایی کوثر چنان وسیع است که مصادیق بی‌شماری از جمله «خیر بی‌نهایت» را شامل می‌شود.

امام جمعه شهرستان اهر با استناد به فرموده حضرت محمد (ص) در شأن حضرت فاطمه (س)، گفت: رسول خدای تعالی برای غضب فاطمه غضبناک می‌شود و با خشنودی او خداوند خشنود می‌شود.

وی همچنین با استناد به فرموده حضرت مهدی (ص) در این راستا ادامه داد: فاطمه زهرا (س) کسی است که وجود نازنین امام زمان (ص) در مورد شخصیت والای آن حضرت می‌فرماید: همانا حضرت فاطمه زهرا برای من الگو است.

آیت‌الله حاجی‌زاده تأکید کرد: به‌قدری فضایل آن حضرت زیاد است که جای کوچکترین تردید و یا انکاری وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.