کد خبر : 68163
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مارس 2016 - 9:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای واژگونی تانکر حمل گازدر جاده اهر – مشگین شهر خوشبختانه تلفات جانی نداشت بسته هستند

واژگونی تانکر حمل گازدر جاده اهر – مشگین شهر خوشبختانه تلفات جانی نداشت

واژگونی تانکر حمل گازدر جاده اهر – مشگین شهر خوشبختانه تلفات جانی نداشت

اهروصال: مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهر گفت: واژگونی تانکر حامل گاز مایع در جاده اهر – مشگین آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

ابوالفضل بهینه در گفتگو با خبرنگار اهروصال  اظهار داشت: در پی وقوع این حادثه که در ساعت١۴:۱۹ظهر دیروز سه شنبه در حدود ۳۰ کیلومتری شهر اهر رخ داد آتش نشانان راهی محل حادثه شدند.

وی افزود: برای پیشگیری و احتمال حریق  آتش نشان به همراه دو دستگاه خودرو اطفاء حریق و نجات از ایستگاه های شماره ۲ و ١ این سازمان به محل وقوع حادثه اعزام شدند. تیم حریق در ابتدا اقدامات لازم ایمنی را انجام دادند و از احتمال وقوع حریق جلوگیری کردند و تا پایان عملیات نجات وضعیت خودرو که در شرایط خطرناکی که خودروهای حمل گاز به وجود می آورند را زیر نظر داشتند تا حادثه دیگری رخ ندهد.

این مسئول همچنین گفت: با توجه به پر بودن تانکر و احتمال انفجار حین بلند شدن با چرثقیل  آتش نشانان درخواست تانکر یدکی جهت تخلیه گاز  کردند که پس از حدود ۱۲ ساعت عملیات تانکر حادثه دیده تخلیه و به محل امن انتقال داده شد.

بهینه  خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و نیروهای عملیاتی این سازمان در راستای جلوگیری از هرگونه حادثه ای اقدامات ایمن سازی را انجام دادند.

لازم به ذکر است؛ مهرماه سال هم یک دستگاه تانکر حمل گاز  در ورودی شهر از سمت تبریز دچار حریق شده بود که آتش نشانان خدوم  شهر با رشادت و فداکاری توانستند قبل از انفجار تانکر حریق را کنترل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.