کد خبر : 68043
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مارس 2016 - 9:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ساخت حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهراء شهرستان اهر بسته هستند

ساخت حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهراء شهرستان اهر

ساخت حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهراء شهرستان اهر

اهروصال: مجری طرح ساختمان حوزه علمیه فاطمه الزهراء گفت:فاز یک حوزه علمیه فاطمه الزهراء در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مهندس بابک فرج زاده در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: متولی اصلی پروژه ساختمان حوزه علمیه فاطمه الزهراء امام جمعه شهرستان اهر و زیر نظر هیات امنای حوزه علمیه شهرستان و مدیریت نوسازی مدارس حوزه های علمیه خواهران کشور می باشد.

وی با بیان اینکه این مجموعه دارای زیر بنا به مساحت ۱۲۶۵ متر مربع میباشد گفت: طبقه همکف ۷۰۰ متر مربع و طبقه دوم آن ۵۶۵ متر مربع خواهد بود.

مهندس حجت محمدی دیگر مجری ساختمان حوزه علمیه فاطمه الزهراء نیز گفت: برای این پروژه در مرحله ساخت اسکلت بتنی اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است که با هزینه های اضافی مانند،خاک برداری، لاشه چینی و … به ۳ میلیارد ریال خواهد رسید.

مهندس محمدی با ذکر اینکه هم اکنون مرحله اول این پروژه در دست اقدام است گفت: مرحله اول و اسکلت بندی این مجموعه تا تیر ماه امسال به پایان خواهد رسید و مرحله دوم نیز از مرداد ماه آغاز خواهد شد.

مهندس فرج زاده به طرح گسترش حوزه علمیه برادران نیز اشاره کرد و گفت: زیربنای حوزه برادران بیش از ۸۰۰ متر مربع است که کار اجرایی آن نیز از فروردین ماه ۹۵ آغاز شده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید ودر انتها اجرایی شدن این پروژه ها حاصل تلاش چندین ساله حجت السلام حاجی زاده میباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.