کد خبر : 67996
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مارس 2016 - 14:27
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بارش باران در جاده‌های آذربایجان شرقی/ ضرورت بستن کمربند ایمنی بسته هستند

بارش باران در جاده‌های آذربایجان شرقی/ ضرورت بستن کمربند ایمنی

بارش باران در جاده‌های آذربایجان شرقی/ ضرورت بستن کمربند ایمنی

رئیس پلیس‌راه‌های استان آذربایجان شرقی بابیان اینکه رانندگانی که قصد سفر به مناطق سردسیر و گردنه‌های برف‌گیر استان را دارند زنجیر چرخ نیز به همراه داشته باشند، گفت: در کلیه جاده‌های آذربایجان شرقی شاهد بارندگی هستیم.

سرهنگ جواد ناموران رئیس پلیس‌راه‌های استان در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار اهروصال، اظهار داشت: در تمامی محورها و جاده‌های استان آذربایجان شرقی بارندگی گزارش‌شده که با وجود بارش باران شاهد تردد روان خودروها هستیم.

رئیس پلیس‌راه‌های استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه رانندگان از سرعت بیش‌ازحد در زمان‌های بارش باران و یا برف خودداری کنند، افزود: رانندگان با رعایت فاصله طولی و حرکت با سرعت مطمئنه همچنین از کمربند ایمنی جهت ایمنی کامل سرنشینان جلو و عقب استفاده کنند.

وی ادامه داد: کسانی که قصد مسافرت به مناطق سردسیر و گردنه‌های برف‌گیر استان را دارند برای احتیاط حتماً وسایل و تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ نیز به همراه داشته باشند.

ناموران در پاسخ به سؤالی در خصوص این‌که آیا در طول ساعات گذشته امروز حوادثی در جاده‌های استان رخ‌داده است یا خیر، گفت: خوشبختانه تاکنون و تا این لحظه از روز یک‌شنبه هیچ‌گونه حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی رخ نداده است.

رئیس پلیس‌راه‌های استان آذربایجان شرقی در پایان یادآور شد: در مدت روزهای گذشته از سال جدید و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته آمار حوادث رانندگی در سطح استان آذربایجان شرقی کاهش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.