کد خبر : 67676
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مارس 2016 - 22:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تلاش برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی با تأسی از منویات مقام معظم رهبری در سال جدید بسته هستند

تلاش برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی با تأسی از منویات مقام معظم رهبری در سال جدید

تلاش برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی با تأسی از منویات مقام معظم رهبری در سال جدید

اهروصال: امام‌جمعه شهرستان اهر گفت: انشا الله همه ما باید با تأسی از بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری درراه اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش و کوشش خود را بنماییم.

به گزارش خبرنگار اهروصال، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در مراسم تحویل سال در مصلی امام خمینی (ره) (امامزاده سید علی (ع)) ضمن تبریک سال نو برای همشهریان عزیز اظهار داشت: یا مقلّب القلوب والأبصار یا مدبّر اللّیل والنّهار یا محوّل الحول والأحوال. حوّل حالنا الی أحسن الحال؛ اینجا دو مطلب است که قرآن کریم به ما هشدار داد تا ما از این دو راه از فیض الهی برخوردار باشیم؛ و یک مطلب دیگری هم هست که آن ما را آگاه کرد.

وی با ذکر اللّهُمَّ اجْعَلْ عَواقِبَ امُورِنا خَیْراً یعنی (خدایا آخر و عاقبتم را ختم به خیر کن) گفت: در آخرین لحظات سال ۹۴ قرار داریم و از خداوند متعال می‌خواهیم تا سال بعد را سال موفقیت، برکت، تندرستی و پیروزی برای همه مؤمنان و عزیزان قرار دهد.

امام‌جمعه شهرستان اهر بابیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به حوّل حالنا الی أحسن الحال گفتند منظور از آن تقویت ایمانمان است ابراز داشت: سعی کنیم در سال بعد معنویات و ایمان خود را تقویت کنیم در اخلاقیات خود تحولات عمده ایجاد نمائی‌ام و تهذیب نفس داشته باشیم این‌ها یعنی از ظرف زمانی استفاده‌ای مناسب و در حد خود داشته باشیم.

حاجی‌زاده ضمن تبریک پیشاپیش سال ۹۵ اظهار داشت: همه در لحظات تحویل سال سعی می‌کنند تا اگر در سالی که گذشته به خوبی پشت سر نگذاشته‌اند در سال پیش رو نقایص خود را جبران نمایند برخی در مساجد و امامزادگان حضور یافتند و برخی نیز افتخار حضور در عتبات عالیات را یافته‌اند که مکان مناسبی برای این ایام است.

وی در پایان با اشاره به نام سال جدید گفت: انشاالله همه ما باید با تأسی از بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری درراه اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش و کوشش خود را بنماییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.