کد خبر : 67664
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مارس 2016 - 18:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هموطنان ایرانی از حضور در اماکن پرتردد و تجمعات در ترکیه خودداری کنند بسته هستند

هموطنان ایرانی از حضور در اماکن پرتردد و تجمعات در ترکیه خودداری کنند

هموطنان ایرانی از حضور در اماکن پرتردد و تجمعات در ترکیه خودداری کنند

سفارت و سرکنسولگری‌های ایران در ترکیه با صدور اطلاعیه‌ای از هموطنان ایرانی که به این کشور سفر کرده‌اند خواست تا ضمن رعایت مقررات و هشدارهای امنیتی مقامات ترک، از حضور در اماکن پر تردد و تجمعات خودداری کنند.

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا و سرکنسولگری‌های کشورمان در استانبول، ترابوزان و ارزروم در اطلاعیه‌ای ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۵ هجری شمسی و خیر مقدم به هموطنان معزز و با ابراز مراتب همدردی و تسلیت با خانواده محترم مجروحان و جان باخته ایرانی در حادثه جنایتکارانه شهر استانبول، به هموطنان ایرانی توصیه کرد ضمن رعایت مقررات و هشدارهای امنیتی مقامات کشور میزبان از حضور در اماکن پرتردد و تجمعات خودداری کنند.

در حمله دیروز استانبول که به کشته شدن ۵ نفر انجامید، یک عامل انتحاری که بعدها مشخص شد از اعضای داعش بوده، خود را در وسط خیابان منفجر کرد.

در این حادثه تروریستی یک شهروند ایرانی به نام علیرضا رزمخواه جان باخت و سه تبعه ایرانی دیگر نیز زخمی شدند.

محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان که روز گذشته سفری یک روزه به استانبول داشت تا با مقامات ترک روند گسترش مناسبات دوجانبه را بررسی کند، در تماسی تلفنی با یکی از مجروحان ایرانی عملیات تروریستی استانبول که در بیمارستان بستری بود، از وی احوالپرسی کرد.

«احمد داود اوغلو» نخست‌وزیر ترکیه نیز با ارسال پیامی برای «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس‌جمهور اسلامی ایران، درگذشت یک تبعه ایرانی در حمله تروریستی دیروز ترکیه را به وی و ملت ایران تسلیت گفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.