کد خبر : 67565
تاریخ انتشار : شنبه 19 مارس 2016 - 19:20
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری ویژه‌ برنامه تحویل سال نو در امامزاده سید علی (ع) بسته هستند

برگزاری ویژه‌ برنامه تحویل سال نو در امامزاده سید علی (ع)

برگزاری ویژه‌ برنامه تحویل سال نو در امامزاده سید علی (ع)

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهر گفت: ویژه‌برنامه تحویل سال ۱۳۹۵ در جوار امامزاده سید علی (ع) (مسجد شیخ عماد) برگزار می‌شود.

علی احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال  اظهار داشت: یکی از سنت‌های دیرینه مردم ایران در هنگام تحویل سال جدید حضور در مکان‌های مقدس و بقاع متبرکه است و بی‌شک حضور در این اماکن موجب برکت رزق و روزی برای انسان است چراکه ائمه هدی و فرزندان آن‌ها همواره شافع انسان‌ها بوده و هستند.

وی افزود: یکی از این اماکن متبرکه امامزاده سید علی (ع ( (مسجد شیخ عماد) است که هر سال ویژه‌برنامه تحویل سال با حضور علاقمندان و مردم ولایت مدار و مون در آن مکان برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهر تصریح کرد: هم‌زمان با تحویل سال جدید ویژه‌برنامه‌ها این سال نو از ساعت ۶ صبح در امامزاده با قرائت قرآن، زیارت آل یاسین سخنرانی آیت الله جواد حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر هنگام سال‌تحویل اجرا می‌شود و پس از تحویل سال جدید پیام مقام معظم رهبری به‌ صورت مستقیم از آستان پخش خواهد شد.

وی همچنین از اجرای طرح آرامش بهاری در امامزاده خبر داد و گفت: از جمله اقدامات اوقاف و امور خیریه اهر در امامزاده سید علی (ع) در طول طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین را اقامه نماز جماعت توسط روحانیون، و استقرار روحانیون و پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره وقف، عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات فرهنگی در امامزادگان، برپایی سلسله نمایشگاه آرامش بهاری، فعالیت دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی، استقرار ایستگاه‌های صلواتی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.