کد خبر : 67557
تاریخ انتشار : شنبه 19 مارس 2016 - 12:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پرداخت ۲۵ میلیارد ریال از بدهی پیمانکاران و مطالبات کارگران شهرداری اهر/ لزوم بازبینی جدی در امور فرهنگی بسته هستند

پرداخت ۲۵ میلیارد ریال از بدهی پیمانکاران و مطالبات کارگران شهرداری اهر/ لزوم بازبینی جدی در امور فرهنگی

پرداخت ۲۵ میلیارد ریال از بدهی پیمانکاران و مطالبات کارگران شهرداری اهر/ لزوم بازبینی جدی در امور فرهنگی

اهروصال: سرپرست شهرداری اهر گفت: سعی کردیم با پرداخت بخشی از بدهی‌های شهرداری، قسمتی از مشکلات پیمانکاران را نیز حل کنیم انشاا… پس از عید و طی یک برنامه مدون در خصوص پرداخت بدهی‌ها، بقیه تعهدات پیمانکاران نیز پرداخت خواهد شد.

عیسی اسدی در گفتگو با خبرنگار اهروصال ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: در طول یک هفته گذشته تلاش بنده برای مشکلاتی همچون بدهی‌های کلان و دو ماه حقوق وعیدی کارگران متمرکز بود که به لطف خدا قسمتی از آن رفع شد.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران یک ماه دیگر از حقوق وعیدی کارگران پرداخت شد و به لطف خدا فقط حقوق اسفندماه مانده که آن نیز به‌زودی پرداخت خواهد شد.

سرپرست شهرداری اهر بابیان اینکه نزدیک ۲۵ میلیارد ریال از بدهی پیمانکاران به شکل تهاتر پرداخت‌شده است گفت: سعی کردیم با پرداخت بخشی از بدهی‌های شهرداری، قسمتی از مشکلات پیمانکاران را نیز حل کنیم انشاا… پس از عید و طی یک برنامه مدون در خصوص پرداخت بدهی‌ها، بقیه تعهدات پیمانکاران نیز پرداخت خواهد شد.

اسدی با ذکر اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم ابراز داشت: بنده ضمن تبریک سال ۹۵ به همشهریان باید عرض کنم که تمامی همکاران بنده به‌صورت شبانه‌روزی تلاش کردند تا مشکلات امور شهری و شهرداری را به نحوی حل نمایند تا با آمادگی هرچه بهتر به استقبال فصل بهار برویم.

وی با اشاره به اینکه آمادگی امسال شهرداری اهر با سال‌های قبل تفاوت خواهد داشت گفت: ایجاد سفره‌های هفت‌سین در ورودی‌های شهر، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی ورودی و خروجی‌های شهر و ایجاد غرفه‌هایی با همکاری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان ازجمله اقدامات شهرداری برای استقبال از سال جدید است.

سرپرست شهرداری اهر به ساماندهی دست‌فروشان چای کنار با همکاری بخش خصوصی در طول یک هفته گذشته اشاره کرد و گفت: تلاش‌های دیگری نیز در روزهای اخیر برای رسیدگی به مشکلات شهری مانند ایجاد عابر بانک در ساختمان آیستگاه ۲ آتش نشانی شهرک شیخ شهاب‌الدین برای رفاه حال شهروندان عزیز با همکاری بانک رفاه کارگران انجام‌شده است.

اسدی به انجام برخی فعالیت‌های زودبازده توسط شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: همان‌طور که می‌دانید شهرداری یک‌نهاد عمومی غیردولتی است که کلاً با مشارکت مردم کارهای آن انجام می‌گیرد زیباسازی و پاک‌سازی و رفت‌وروب شهر از وظایف اصلی این مجموعه است انشاا.. در طول تعطیلات نیز اقداماتی مانند لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر، گل‌کاری بلوارهای اصلی، رنگ‌کاری جداول ورودی شهر که با بارش برف متوقف‌شده بود انجام خواهند شد.

وی ادامه داد: برخی تغییرات در بودجه سال آینده انجام می‌شود تعدادی از پروژه‌ها حذف و برخی پروژه‌های جدید و کلان مانند احداث پارکها تعریف خواهند شد تا نمود بهتری در شهر داشته باشد.

سرپرست شهرداری اهر با ذکر اینکه با تیم جدید تلاش خواهیم کرد تا درآمد پایداری برای این مجموعه حاصل شود گفت: نبود درآمد پایدار موجب بروز مشکل برای شهرداری می‌شود باید با جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد یک برنامه مدون و اصولی و ساماندهی نیروهای انسانی از این مشکلات بکاهیم.

اسدی بابیان اینکه ناحیه بندی شهری در دست اقدام است گفت: اقدامات اولیه برای ناحیه بندی شهری از طریق استانداری انجام‌گرفته و همچنین یک ناحیه جدید نیز برای شهرک شیخ شهاب‌الدین لازم است تا به امور این منطقه رسیدگی کند.

وی با اشاره به اینکه وظایف شهرداری فقط در فعالیت‌های عمرانی خلاصه نمی‌شود ابراز داشت: متأسفانه آن‌طور که بایدوشاید در بخش امور فرهنگی فعالیت‌های قابل‌ملاحظه‌ای انجام نشده و باید به‌صورت جدی بازبینی شود در شورای نام‌گذاری باید برای چند میدان و مکان نام مناسبی انتخاب شود تا بتوانیم مفاخر منطقه را به نحو احسنت به میهمانان و همشهریان معرفی نماییم.

سرپرست شهرداری اهر بابیان اینکه به اعتقاد من یک مدیر باید برنامه داشته باشد گفت: هیچ کاری نباید بدون برنامه انجام شود، درآمدها و هزینه‌ها باید در راستای همدیگر بوده و یکدیگر را پوشش دهند چون در صورت نبود درآمد بدهی و بحران‌های جدی در انتظار یک مجموعه است انشاا… با ورود سرمایه به شهر و یک مدیریت منظم و حساب‌شده شهر اهر نیز شاهد روزهایی خوب و آینده‌ای مطمئن باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.