کد خبر : 67528
تاریخ انتشار : جمعه 18 مارس 2016 - 23:16
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برخورد دو خودرو در جاده اهر- کردلقان منجر به مصدومیت پنج نفر شد بسته هستند

برخورد دو خودرو در جاده اهر- کردلقان منجر به مصدومیت پنج نفر شد

برخورد دو خودرو در جاده اهر- کردلقان منجر به مصدومیت پنج نفر شد

اهروصال: بر اثر برخورد دو دستگاه سواری پراید و پاترول در جاده اهر- کردلقان پنج نفر مصدوم شدند.

ابولفضل بهینه مسئول آتش نشانی شهرداری اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: در ساعت ۱۴:۲۶ بعد از ظهر امروز طی تماس خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، حادثه تصادف در جاده اهر- روستای کردلقان گزارش شد که بلافاصله آتش نشانان با یکدستگاه خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول آتش نشانی اهر که در اولین لحظات صحنه تصادف در محل حاضر بود افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردنن که یکدستگاه سواری پراید به یکدستگاه پاترول برخورد کرده و سرنشینان  خودروی پراید به علت شدت برخورد در داخل خودرو محبوس شده اند.

وی افزود: سرنشینان سواری پراید که در داخل خودور محبوس شده بودند با استفاده از تجهیزات نجات و جک های هیدرولیکی توسط تیم نجات آتش نشانی در یک علیات سخت و حساس به دلیل ازدحام جمعیت و وخامت حال مصدومین  آزاد و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهر اظهار داشت: متأسفانه ازدحام بی مورد مردم در کنار این حادثه و دیگر حوادث به مشکلی بزرگ برای نیروهای امدادی تبدیل شده است که روند امدادرسانی را کند کرده و زمینه ساز حوادث دیگر برای خیل گسترده مردم خواهد شد.

بهینه ابراز امیدواری کرد که شهروندان در این مواقع از هرگونه ازدحام در کنار محل وقوع حادثه پرهیز نمایند چرا که عواقب پس از حادثه به وقوع پیوسته در برخی مواقع از خود حادثه اصلی نیز خطرسازتر خواهد بود.

ابوالفضل بهینه در پایان از آمادگی کامل نیروهای آتش‌نشان در ایام نوروز برای تأمین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی خبر داد.

با توجه به اینکه شهرستان اهر  یکی از شریان‌های ارتباطی شهرهای شمالی با شهرهای جنوبی استان است  و به همین دلیل در ایام نوروز با شرایط ویژه‌ای  روبرو هستیم  و در همین راستا برنامه‌ریزی  دقیقی انجام‌گرفته است تا شهروندان و مسافرین نوروزی که در این مسیر تردد می‌کنند در امنیت کامل باشند و در صورت وقوع حوادث آتش‌نشانی در کمترین زمان به امدادرسانی بپردازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.