کد خبر : 67524
تاریخ انتشار : جمعه 18 مارس 2016 - 17:27
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آتش سوزی در مغازه اتاق سازی در اهر بسته هستند

آتش سوزی در مغازه اتاق سازی در اهر

آتش سوزی در مغازه اتاق سازی در اهر

اهروصال: مسئول آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهر گفت: آتش سوزی در یک باب مغازهً اتاق سازی در جاده کلیبر جنب نیروگاه برق با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.

ابوالفضل بهینه در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: طی تماس همشهریان با سامانه ١٢۵ آتش نشانی در ساعت ٢١:٠۵ دقیقه شب گذشته مبنی بر آتش سوزی در یک باب مغازهً اتاق سازی به آدرس جاده کلیبر جنب نیروگاه برق  آتش نشانان ایستگاه ١،٢همراه با یکدستگاه نیسان پیشرو  رنو  به محل اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان به محض ورود به محل حادثه مشاهد کردند که مغازه اتاق سازی بنا به دلایل نامعلوم دچار حریق شده که بلافاصله شروع به اطفاء حریق کردند.

بهینه ادامه دا: به دلیل وجود کپسول های هوا  و گاز و مواد محترقه در مغازه، آتش نشانان با احتیاط کامل  از سرایت  آتش به قسمت های دیگر مغازه  جلوگیری و پس از حدود یک ساعت  به کار خود خاتمه دادند.

مسئول آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهر در پایان گفت: مغازه اتاق سازی بنا به دلایل نامعلوم دچار حریق شده که به  دلیل وجود کپسول های هوا  و گاز و مواد محترقه در مغازه  و احتمال انفجار با احتیاط کامل آتش را مهار و مانع از سرایت آتش به قسمت های دیگر شدند   و بعد از حدود یک ساعت  به کار خود خاتمه دادند.

علت و میزان خسارت وارده بر مغازه در حال بررسی کارشناسان سازم می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.