کد خبر : 67411
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 مارس 2016 - 9:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پوشش کامل شبکه های دیجیتالی هریس باتجهیز ۶ایستگاه آنالوگ درسال۹۵ بسته هستند

پوشش کامل شبکه های دیجیتالی هریس باتجهیز ۶ایستگاه آنالوگ درسال۹۵

پوشش کامل شبکه های دیجیتالی هریس باتجهیز ۶ایستگاه آنالوگ درسال۹۵

به گزارش اهروصال به نقل از  مهر، جلسه شورای اداری شهرستان هریس شامگاه امروز چهارشنبه باحضور فرماندار این شهرستان و مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی برگزار شد. یحیوی فرماندار هریس در این جلسه، وجود همدلی و هماهنگی بین مردم و مسئولین شهرستان را عامل مهم امنیت و آرامش حاکم بر جامعه دانست و

به گزارش اهروصال به نقل از  مهر، جلسه شورای اداری شهرستان هریس شامگاه امروز چهارشنبه باحضور فرماندار این شهرستان و مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی برگزار شد.

یحیوی فرماندار هریس در این جلسه، وجود همدلی و هماهنگی بین مردم و مسئولین شهرستان را عامل مهم امنیت و آرامش حاکم بر جامعه دانست و ثمر دهی پروژه های عمده تولیدی و اشتغالزای شهرستان از جمله پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی با تخصیص اعتبار ۶۰۰ میلیون دلاری و بزرگراه تبریز – هریس – اهر (شهید باقری افشرد) و کارخانجات آرد سازی و دانه های روغنی را در این راستا ارزیابی کرد.

حجت السلام احمدی امام جمعه شهرستان هریس نیز رسانه ها را عامل پیشرفت جوامع معرفی کرده و افزایش آگاهی عمومی و کاهش آسیب های اجتماعی و اخلاقی را از وظایف صدا و سیمای اسلامی و ملی ارزیابی کرد. فلاح نماینده مردم شهرستانهای اهر و هریس نیز طی سخنانی خواستار ایجاد فضای شاد و آرامش بخش برای اقشار مختلف مردم توسط صدا و سیما شده و این امر را در بعد از جنگ تحمیلی ناکافی دانستند.

وی همچنین به بهره برداری پروژه های در دست اجرای شهرستان از جمله طرح آبرسانی به ۳۳ روستای شهرستان و نیز بخش دیالیز بیمارستان هریس و ۴۵ باب مدرسه سازی در مناطق زلزله زده اشاره و از مسئولین خواست در ادامه مسیر سازندگی شهرستان جدیت مضاعف به عمل آورند.

تهاجم فرهنگی دشمن به صورت نامحسوس انجام می شود

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه شهر هریس را شهر علما و فضلا و مردان و زنان نیک سیرتی معرفی کرد که پیشنه عمیق تاریخی و معنوی این منطقه بانی این امر بوده است.

سید محسن لطیفی طبیعت زیبا و بکر منطقه و فرهنگ و هنر حاکم و برند جهانی شهرستان از جمله فرش دستباف هریس را از ظرفیتهای بی بدیلی دانست که باید به تصویر کشیده شود.

وی وظیفه صدا و سیما را در چارچوب منویات مقام معظم رهبری و محورهای چهارگانه دین، اخلاق، امید و آگاهی بخشی ارزیابی کرده و ضمن اشاره به تهاجم فرهنگی استکبار جهانی این هجمه را خزنده و نامحسوس عنوان کرده و از مردم و مسئولین خواست نسبت به این مساله حساسیت نشان داده و تلاش غرب برای متلاشی کردن بدنه خانواده محور جامعه اسلامی کشورمان را بی اثر نمایند.

لطیفی همچنین پوشش شبکه های دیجیتال شهرها و روستاهای شهرستان را بیش از ۹۰ درصد بیان نموده ونسب به تجهیز شش ایستگاه آنالوگ مستقر در شهرستان و افزایش پوشش شبکه های دیجیتال به ۱۰۰ در صد در سال ۱۳۹۵ را با مساعدت فرمانداری شهرستان، قول مساعد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.