کد خبر : 66713
تاریخ انتشار : جمعه 11 مارس 2016 - 15:53
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا بسته هستند

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، از صبر و پایداری خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کردند. متن پیام آیت‌الله مجتهد شبستری و دکتر جبارزاده به این شرح است:

به گزارش اهروصال، متن پیام مشترک آیت الله محسن مجتهد شبستری و اسماعیل جبارزاده بدین شرح است؛ ۲۲ اسفند ماه، سالروز صدور فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و نام‌گذاری این روز به عنوان روز بزرگداشت شهدا، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

شهید و شهادت زیباترین، بالنده‌ترین و نغزترین واژه‌ها در فرهنگ اسلامی و تداعی‌گر ایثار و از خود گذشتگی شهیدان سرافراز در دفاع از اسلام و انقلاب می‌باشد. مقام معظم رهبری همواره بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرده و می‌فرمایند: یاد شهیدان نباید از ذ هنیت‌ها خارج شود و به عنوان یک فرهنگ باید در جامعه ما نهادینه گردد و به نسل‌های آینده منتقل شود.

شهیدان با الهام از مولا و مقتدای خود حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با نثار گرانبهاترین متاع خویش به درگاه معبود، چه زیبا و عاشقانه دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده و چه سربلند از امتحان الهی بیرون آمدند. بدون تردید امنیت، رفاه، پیشرفت و توسعه کنونی ایران اسلامی، مرهون خون‌های پاک و مقدس این عزیزان است.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت این روز بزرگ و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، اخلاص، صبر و پایداری خانواده‌های معظم شهدا در سرتاسر استان ولایتمدار آذربایجان شرقی را ارج نهاده و امیدواریم خداوند سبحان توفیق خدمت‌گزاری و پاسداری از خون شهیدان بزرگوار را در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری به همه ما و مردم متدین و شهیدپرور استان عنایت فرماید.

محسن مجتهد شبستری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز

اسماعیل جبارزاده

استاندار آذربایجان شرقی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.