کد خبر : 66176
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مارس 2016 - 17:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای باید در مرحله دوم انتخابات، مشکلات و نواقص احتمالی رفع شود بسته هستند

باید در مرحله دوم انتخابات، مشکلات و نواقص احتمالی رفع شود

باید در مرحله دوم انتخابات، مشکلات و نواقص احتمالی رفع شود

استاندار آذربایجان شرقی خطاب به فرمانداران حوزه‌های انتخابیه که انتخابات آنها به مرحله دوم کشیده شده است، گفت: باید تلاش کنیم در مرحله دوم انتخابات، مشکلات و نواقص احتمالی رفع شود.

به گزارش اهروصال، دکتر اسماعیل جبارزاده در نشست مشترک فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان، با بیان این که انتخابات هفتم اسفند کار بزرگی بود که با امنیت کامل و بی‌سابقه‌ای در استان برگزار شد، افزود: برگزاری انتخابات از هر لحاظ لطف و عنایت ویژه الهی بود.

وی با بیان این که ایرادهای جزیی در هر کاری ممکن است، گفت: باید تلاش کنیم در مرحله دوم انتخابات، مشکلات و نواقص احتمالی رفع شود.

جبارزاده ارتباط مستمر فرمانداران حوزه‌هایی که انتخابات آنها به مرحله دوم کشیده شده است را با ستاد انتخابات استان خواستار شد و گفت: با روحیه برادری و همدلی می‌توانیم همه مشکلات را حل کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان این که فرمانداران استان بدون کوچک‌ترین جانبداری انتخابات را برگزار کردند، افزود: همه فرمانداران استان مورد اطمینان و اعتماد ستاد انتخابات بودند و سلامت این دوره از انتخابات مورد تایید همگان بود.

وی همچنین با تاکید بر این که برخورد با تخلفات وظیفه قانونی و شرعی است، گفت: نباید در مرحله دوم انتخابات اجازه دخالت مستقیم یا غیرمستقیم افراد غیرمسوول در روند انتخابات را بدهیم.

جبارزاده گفت: نظام اسلامی متعلق به همه ماست و با وجود تمام مشکلات پای اهداف و آرمان‌های آن ایستاده‌ایم.

رییس ستاد انتخابات استان نیز حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند را لبیک به دعوت رهبری عنوان کرد و گفت: مردم در این انتخابات حماسه بزرگی آفریدند.

دکتر سعید شبستری افزود: انتخابات هفتم اسفند در کمال قانون‌مندی و سلامت برگزار شد و هیچ تخلف مستندی در روند انتخابات گزارش نشده است.

فرمانداران استان نیز در این نشست گزارشی از روند برگزاری انتخابات در شهرستان‌های استان و همچنین مسایل و مشکلات پیش رو در مرحله دوم انتخابات بیان کردند.

b22115

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.