کد خبر : 6604
تاریخ انتشار : شنبه 14 فوریه 2015 - 15:34

۲۵ بهمن ۸۹ در خیابان های تهران چه گذشت؟/ ماجرای یک آشوب اسرائیلی+ تصاویر

۲۵ بهمن ۸۹ در خیابان های تهران چه گذشت؟/ ماجرای یک آشوب اسرائیلی+ تصاویر

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا از بیست و دومین روز خرداد ماه سال ۸۸ که دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد تا بیست و پنجمین روز از بهمن ماه ۱۳۸۹ که آخرین تلاش جریان فتنه برای برهم زدن اوضاع کشور انجام شد، فاصله ای نزدیک به ۶۰۰ روزه

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا از بیست و دومین روز خرداد ماه سال ۸۸ که دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد تا بیست و پنجمین روز از بهمن ماه ۱۳۸۹ که آخرین تلاش جریان فتنه برای برهم زدن اوضاع کشور انجام شد، فاصله ای نزدیک به ۶۰۰ روزه است که در این مدت فتنه گران با کمک جریان های بیگانه

 

دست فتنه گران داخلی کشور زمانی رو شد که این جریان در روز عاشورای سال ۸۸ اقدام به حرمت شکنی از عزای سرور و سالار شهیدان کرده و با کف و سوتی که در خیابان های تهران به راه انداختند، به نوعی پرونده خود را مختومه کردند. چند روز بعد نیز حضور پرشور مردمی در ۹ دی ماه موجب شد تا ماجرای فتنه در داخل کشور برچیده شده و این بار عوامل بیگانه که برنامه های خود را نقش بر آب می دیدند، وارد میدان شوند.

 

ضربه مهلک ملت به جان فتنه گران در ۹ دی ماه ۸۸ هر چند موجب شد آتش فتنه خاموش شود اما عوامل بیگانه همچنان تلاش خود را برای برهم زدن اوضاع داخل کشور به کار می گرفتند. اما این بار اوضاع متفاوت بود و با ورود به سال جدید، کمتر کسی حاضر بود تا با عوامل بیگانه همگام و همراه شود. از همین رو تنها عده اندکی باقی ماندند که به جاسوسی برای دستگاه های اطلاعاتی بیگانه اسرائیل و آمریکا پرداختند و در داخل کشور برای آنها اقدام به نقش آفرینی کردند. از همین رو برنامه های این جریان برای ۲۵ بهمن سال ۸۹ طراحی شد، اما فتنه گری در این روز پایانی بر پیکر نیمه جان فتنه در ایران شد. چراکه این بار دست داشتن بیگانه در امور داخلی کشور محرز شد.

 

آشوب ۲۵ بهمن چگونه طراحی شد

 

در بهمن ماه سال ۱۳۸۹ زمانی که با اوج گیری انقلاب های مردمی در مصر و تونس و یمن و بحرین و لیبی، رژیم های دیکتاتوری وابسته به غرب و همسو با رژیم صهیونیستی ساقط گردیدند،سران تل آویو در بن بست و محاصره و سردرگمی عجیبی گرفتار آمده بودند. هراس از شکل گیری دولت های مردمی و اسلامی آمریکا و رژیم صهیونیستی را بر آن داشت تا به سرعت در جهت خروج از محاصره برآمده و از طریق شکل دهی به حرکت های انحرافی، موج بیداری اسلامی را  متوقف یا منحرف سازند. یکی از این حرکت های انحرافی، ایجاد آشوب و فتنه در کشوری بود که قلب تپنده الگودهی و الهام بخشی به حرکت بیداری اسلامی محسوب می شد. به اذعان بسیاری از تحلیل گران و فعالان انقلاب های مردمی در شمال آفریقا و شبه جزیره عربستان، نهضت های ایجاد شده در این کشورها – موسوم به بیداری اسلامی- در حد بسیاری بالایی، اهداف و انگیزه های خود را از آرمان های انقلاب اسلامی و شعارهای مطرح شده از جانب جمهوری اسلامی ایران کسب می کردند.بر همین اساس یکی از شگردهای اصلی برای متوقف کردن این فرآیند توسط متضررین اصلی( یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی) تغییر دادن فلش و جهت اعتراضات و تحولات به سمت مرکز این موج، یعینی ایران اسلامی بود.

 

این مسئولیت از جانب واشنگتن و تل آویو بر عهده ۲ چهره سیاسی داخل ایران – یعنی میرحسین موسوی و مهدی کروبی – قرار گرفت که پیش از آن و در جریان فتنه بعد از انتخابات سال ۱۳۸۸ به خوبی نشان داده بودند به دلیل قدرت طلبی حاضر به انجام هر پروژه ای برای ایجاد آشوب و اغتشاش در ایران هستند به گونه ای که نخست وزیر رژیم صهیونیستی در همان ایام از این دو و جنبش سبز تحت رهبری آنان به عنوان بزرگترین سرمایه اسرائیل در داخل ایران یاد کرده بود.

 

 

اگرچه موج فتنه ۸۸ در همان سال و با حضور میلیون ها ایرانی در ۸ و ۹ دی ماه فروکش کرده و آرامش کامل بر ایران حکمفرما بود اما سران فتنه به واسطه ظرفیت بالای نظام آزاد بودند و به نظر می رسید که آمریکا و رژیم صهیونیستی می تواند از این دو چهره، بهره لازم را ببرد. سران فتنه پس از سفری که اردشیر امیرارجمند مشاور فراری میرحسین موسوی به سرزمین های اشغالی داشت، طی بیانیه مشترکی بدون کسب مجوز، مردم را برای اعلام حمایت از مردم مصر و تونس در روز ۲۵ بهمن به تظاهرات دعوت کردند.این فراخوان در حالی بود که ملت ایران با حضور گسترده و حماسی خود در روز ۲۲ بهمن، ضمن اعلام همبستگی با انقلابیون مصر و تونس، از دیکتاتورهای این دو رژیم و نیز کارشکنی آمریکا و رژیم صهیونیستی در روند این انقلاب ها ابراز انزجار کرده بودند.

 

نکته جالب این که مسیر حرکت و شعارهای تظاهرات ۲۵ بهمن همزمان با دعوت موسوی و کروبی، در تارنمای وزارت خارجه اسرائیل اعلام شده و کاخ سفید نیز توئیتری برای این منظور راه اندازی کرده بود و خلاصه همه شواهد از آمریکایی- اسرائیلی بودن آشوب ۲۵ بهمن حکایت داشت. آشوب اسرائیلی ۲۵ بهمن ۸۹ اگرچه با بی اعتنایی و تنفر ملت ایران مواجه شد و با حضور تعداد اندکی آشوبگر در چند چهارراه و خیابان تهران طی چند ساعت به طول نینجامید، اما رسوایی آن برای سران فتنه چنان دامنگیر بود که موجی از تنفر و انزجار عمومی را بده دنبال داشت و حتی شخصیت هایی که تا پیش از آن در مواضع خود علیه سران فتنه محافظه کاری به خرج می دادند، صراحتاً آنها را محکوم کردند. موج تنفر ملی از موسوی و کروبی بعد از ماجرای آشوب اسرائیلی ۲۵ بهمن چنان به اوج رسید که شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به این مطالبه عمومی، مصوبه حصر آنان را تصویب کرد تا دشمنان کشور نتوانند از این عناصر قدرت طلب برای انجام سناریوهای خود بهره ببرند.

 

آنچه در پی می آید گزارش هیئت ویژه رسیدگی به غائله ۲۵ بهمن ۸۹ در کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی است که به نظر می رسد گزارشی جامع و مفید درباره غائله اسرائیلی، آمریکایی، انگلیسی ۲۵ بهمن باشد. 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

گزارش بررسی غائله اسرائیلی – آمریکایی – انگلیسی ۲۵ بهمن ۱۳۸۹

 

همکاران گرامی، نمایندگان محترم ملت شریف ایران

 

به دنبال حادثه تلخ ۲۵ بهمن ماه سال جاری و خروش یکپارچه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محکوم نمودن غائله مزبور و درخواست پیگیری این واقعه توسط هیئت ویژه ای که ریاست محترم مجلس شورای اسلامی تعیین نمودند، هیئت فوق از رؤسای کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی، شوراها و امور داخلی، قضائی و حقوقی، فرهنگی و اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی تشکیل شد و کارگروهی را مسئول جمع آوری اطلاعات لازم کرد.

 

کار گروه فوق با جمع آوری اطلاعات و برگزاری نشستی با حضور مسئولین دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی، قضایی و سیاست خارجی موضوع را بررسی و گزارش خود را به هیئت ویژه منعکس نمود که پس از بحث و بررسی، گزارش نهایی هیئت به شرح زیر به اطلاع نمایندگان محترم و ملت ایران می رسد:

 

وظیفه محوله به موسوی و کروبی برای ایجاد خدشه در الگوی بیداری اسلامی

 

جریان علنی فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ زمانی شروع شد که جمهوری اسلامی در اوج قدرت در عرصه بین المللی بوده و دست برتر در اکثر معادلات جهانی را داشت، به گونه ای که غرب را به کرنش در برابر ایران واداشته و اتحادیه اروپا اصرار به مذاکره و ملاقات با ایران داشت. شکست پیاپی آمریکا در عرصه های سیاسی عراق، افغانستان، لبنان، فلسطین و …، حضور بیش از ۸۰ درصد واجدین شرایط رای در انتخابات دهم (بیش از ۴۰ میلیون نفر) و برگزیده شدن رئیس جمهور با ۲۴ میلیون رای، همگی یک قدرت نرم ملی برای جمهوری اسلامی تولید کرده بود. راهبرد جذب حداکثری و دفع حداقلی، رهبری مقام عظمای ولایت، حضور هوشیارانه مردم در تمام صحنه ها و حمایت علما و مراجع عظام این چالش بزرگ و فتنه عمیق را خفه نموده و راهپیمایی های ۹ دی و ۲۲ بهمن سال ۸۸ فتنه فوق را خاموش کرد و مردم در کنار رهبری پیروز این میدان بودند.

 

 

جنبش های مردمی در تونس، مصر، یمن، اردن و بحرین که شعار محوری همه آنها اسلام خواهی بود، آمریکا را در صحنه بین الملل به چالش جدی کشید که با فروپاشی حکومت های مصر و تونس، ماهیت رژیم اشغالگر قدس و منافع استراتژیک استکبار جهانی در منطقه دچار وخیم ترین بحران ها خواهد شد.

 

برنامه آمریکا برای مهار جنبش های مردمی در کشورهای اسلامی این است که اولا خود را به ظاهر طرفدار مردم این کشورها نشان دهد ثانیا با ایجاد یک رفرم، انقلاب آنها را تبدیل به اصلاحات شکلی و جزئی نماید. برای اجرای این نقشه، آمریکا تلاش می کند نشان دهد الگوی جمهوری اسلامی الگوی موفقی نیست، لذا در صدد برآمده تا با ایجاد اغتشاش در کشور، تئوری خود را به اثبات برساند. به همین جهت آقایان موسوی و کروبی مهره های مناسبی برای صحنه گردانان این ماموریت در داخل کشور تشخیص داده شدند.

 

 

آنچه در آشوب اسرائیلی ۲۵ بهمن گذشت

 

 

اسناد اطلاعاتی حاکی از آن است که سرویس های آمریکا، انگلس و اسرائیل برای رسیدن به یک راهپیمایی به اصطلاح خروشان مردمی با اتاق فکر خارج نشینان جریان فتنه در انگلیس و آمریکا به توافق رسیدند و آنها طی تماس هایی با سران فتنه در داخل، آنها را تحریک نمودند که برای قضیه مصر و تونس اطلاعیه بدهند و مردم را دعوت به حضور در خیابان ها به صورت غیر قانونی کنند.

 

اسناد اطلاعاتی نشان می دهد که آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی جهت پشتیبانی از اطلاعیه میرحسین موسوی و کروبی همه گروهک های ضد انقلاب اعم از منافقین، سلطنت طلب ها، بهائیان و قوم گرایان را در ۲۵ بهمن به صحنه آوردند. دستگیری تعدادی از عناصر منافقین در روز ۲۵ بهمن نشانگر این واقعیت است. برای انجام این مأموریت ده ها شبکه اینترنتی، ده ها هزار ایمیل و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار پیامک به داخل کشور ارسال شد.

 

سردمداران هیئت حاکمه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و انگلیس با هماهنگی منافقین و سلطنت طلبان و … از فراخوان موسوی و کروبی حمایت کردند.

 

سران فتنه داخلی علیرغم اطلاع از این حمایت های وسیع خارجی و جریانات ضدانقلاب نه تنها درخواست راهپیمایی خود را لغو نکردند و از آمریکا و ضدانقلاب اعلام برائت ننمودند بلکه بر راهپیمایی غیرقانونی اصرار ورزیدند.

 

در صبح روز ۲۵ بهمن ابتدائاً جوانی را (با سابقه دوبار دستگیری) برای الگوسازی به سبک انقلاب تونس به بالای جرثقیل فرستادند تا با شعار وی به نفع فتنه سبز، عده ای را بای راهپیمایی تهییج کنند. همزمان شبکه های تلویزیونی بیگانه و ضد انقلاب این صحنه را به نمایش گذاشتند.

 

شلوغ ترین نقاط شهر به خصوص در ایام خرید های نوروزی به نحوی که بطور عادی چهار راه های ولی عصر، میدان انقلاب، میدان امام حسین و … در این ساعات مملو از مردم است را برای تجمع انتخابات کردند و با انداختن یخ در مسیر اتوبوس ها و از کار افتادن تعدادی از آنها منجر به توقف اتوبوس های تندرو (خط بی آرتی) شدند.

 

 

پیاده شدن مسافران این اتوبوس ها و شلوغی جمعیت پیاده شده، زمینه سوء استفاده و حضور اراذل و ضد انقلاب را شکل داد تا در حدود ۱۵ نقطه تجمع گروه های ۲۰-۵۰ نفری با سر دادن شعار علیه مسئولین نظام و آتش زدن سطل‌های زباله و ایستگاه های اتوبوس ماهیت ضد انقلابی خود را نشان دهند. جالب اینجاست که هیچ کدام از شعارها دفاع از مردم تونس و مصر نبود. وجهه غالب این شعارها علیه نظام جمهوری اسلامی و ارزش های ملی و دینی بود.

 

همزمان با شروع کاریکاتور تظاهرات ۲۵ بهمن شبکه توییتر، تلویزیونی های ماهواره ای الجزیره، العربیه، بی بی سی، وی او ای، یورونیوز با حجم وسیعی این تظاهرات را پوشش می دادند لیکن پس از گذشت یک ساعت از شروع آشوب هنگامی که با بی توجهی مردم و عدم استقبال و حتی رویارویی مردم با آشوبگران مواجه شدند، برنامه های خود را قطع نمودند و تصاویر آرشیوی تظاهرات مردم در ۲۲بهمن و سایر مناسب های را به عنوان راهپیمایی گروه فتنه در ۲۵ بهمن انعکاس دادند.

 

اردشیر امیرارجمند رابطه منافقین و نماینده و مشاور آقای میر حسین موسوی (که رسما خود را به این عنوان معرفی نموده) و عضو ستاد انتخاباتی و کمیته صیانت از آراء، با مصاحبه های متعدد اهداف راهپیمایی را پوشش می داد و بعد از راهپیمایی نیز بیانیه ای به اسم آقای موسوی منتشر کرد. این نقش را عینا آقای واحدی سردبیر اسبق و فراروی روزنامه آفتاب یزد و مشاور خارج نشین آقای کروبی میهمان دائم بی بی سی فارسی نسبت به آقای کروبی انجام داد و اطلاعیه ای به اسم ایشان تهیه و منتشر کرد.

 

کشته سازی، یکی دیگر از برنامه های آمریکا و انگلیس و اسرائیل در این جریانات بود. طبق اسناد اطلاعاتی تیمی از منافقین مأموریت کشته سازی را به عهده داشت. این تیم پس از شهادت شهید صانع ژاله، خبر کشته شدن وی را از طریق سر پل خارج به منافقین منتقل و بلافاصله منافقین در سایت هرانا (ساعت ۸ شب) آن را منتشر می کنند.

 

اطلاعات موثق حاکی است که حرکت قاطع و سریع مجلس شورای اسلامی در ۲۶ بهمن اثرات جدی روی اتاق های فکر خارج نشینان و سران فتنه و جریان های وابسته در داخل داشته و آنها به شدت از شخصیت هایی که به زعم ایشان تاکنون ساکت بوده و به میدان آمده اند، ناراحتند و در این ارتباط مصاحبه ها و تحلیل های مختلفی را ارائه داده اند.

 

 

اعمال مجرمانه و منحرفانه خائنین:

 

پس از بررسی منابع و مستندات دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی، موارد ذیل مشخص شد:

 

الف- حضور فعالانه سازمان تروریستی منافقین با انتشار اطلاعیه ها، مصاحبه ها و اعزام نیرو به داخل کشور (که خوشبختانه اکثر آنها شناسایی و تعدادی نیز مجروح و دستگیر گردیده اند).

ب- صدور ده ها مورد بیانیه توسط عناصر جریان فتنه، معاند و ضد انقلاب

ج- ده ها مورد اعلام حمایت های سردمداران کشورهای استکباری از اقدامات ضد انقلابی در ۲۵ بهمن

د- ده ها مورد مصاحبه های حمایت آمیز عوامل جریان فتنه و معاندین برای تهییج افکار عمومی در ۲۵ بهمن

 

هیات، پس از بررسی همه جانبه به این نتیجه رسید که ضد انقلاب برای رسیدن به اهداف خود، از شیوه های ذیل استفاده کرده است:

 

۱- انفجار خط لوله گاز قم ۳ روز قل از غائله به منظور قطع گاز تهران و ایجاد نارضایتی مردمی (که با درایت و تلاش مسئولین ذیربط موضوع مرتفع گردید)

۲- استفاده از شیوه های جنگ روانی

۳- انتخاب معابر شلوغ تهران برای تجمع اراذل و عناصر گروهکی

۴- استفاده از میادین بزرگ تهران از جمله میدان آزادی، فردوسی و انقلاب و شبیه سازی به قیام مردمی کشور مصر

۵- شایعه سازی در برخی از سایت های داخلی مبنی بر موافقت وزارت کشور برای راهپیمایی و همچنین شرکت یکی از مهمانان رسمی خارجی در راهپیمایی

۶- دروغ پردازی در سایت های داخلی مبنی بر عدم مداخله نیروهای انتظامی در راهپیمایی ۲۵ بهمن

۷- ارسال پیامک و ایمیل های فراوان از داخل و خارج در روز ۲۵ بهمن

۸- استفاده از فضای مجازی برای فراخوان و ارتباطات گسترده به صورت شبکه های هرمی

۹- نمایش اعزام فردی به بالای دکل با نماد سبز و عکس و شعار

۱۰- استفاده از سلاح گرم برای پروژه کشته سازی که منجر به شهادت بسیجی صناع ژاله و محمد مختاری و مجروح شدن دهها تن گردید.

۱۱- شناسایی افراد برای ترور با هدف ایجاد اختلاف قومیتی و مذهبی

۱۲- تعرض به اموال عمومی، حرمت شکنی، ایجاد رعب و وحشت و ناامنی

۱۳- استفاده از سلاح های مختلف اعم از شکاری، جنگی و ساچمه ای و حتی گاز اشک آور و بکار گیری آنان علیه نیروهای انتظامی و امنیتی و مردم

 

گوشه هایی از حمایت پنهان و آشکار و نقش استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در غائله ضد انقلاب ۲۵ بهمن:

قبل و بعد از ۲۵ بهمن و در همان روز رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا و مقامات انگلیسی و اسرائیلی بی پروا در رسانه های دیداری و شنیداری خود علیه نظام جمهوری اسلامی و اهداف آن مصاحبه و موضع گیری نمودند از آن جمله:

 

– هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا، دوشنبه مورخ ۲۵/۱۱/۸۹ در سخنانی به تمجید از آرمان های تظاهر کنندگان ایرانی پرداخت.

 

– رئیس رژیم صهیونیستی نیز در همایش سالیانه انجمن کار سازمان های یهودی ایالات متحده در مورد رویدادهای ایران گفت: بسیار مشمئز کننده بود دیروز دیدن گروهی از نمایندگان پارلمان ایران که بلند شده و به نام دموکراسی احمدی نژاد، فریاد می زدند که باید سران فتنه را اعدام کرد.

 

– یکی از کارشناسان رژیم صهیونیستی طی مقاله ای در سایت وزارت خارجه اسرائیل اعتراف کرد: شعارهای اسلامی مردم مصر خیلی خطرناک است. این نگرانی بسیار جدی است که واقعیت تلخ ۳۲ سال پیش ایران در مصر تکرار شود و اسلامگراها حاکمیت این کشور متحد اسرائیل را در دست بگیرند.

 

وی همچنین اعتراف کرد پروژه راهپیمایی ۲۵ بهمن ریشه اسرائیلی دارد و تأکید کرد که موسوی و کروبی اگر چه ظاهرا برای حمایت از مردم مصر درخواست مجوز راهپیمایی کرده اند اما قرار بود که در صورت صدور مجوز، شعارها علیه رژیم اسلامی ایران باشد و حمایت جمهوری اسلامی از آشوب های مصر محکوم شود!

 

– تامیر پاردو رئیس جدید سرویس جاسوسی موساد نیز در همین راستا اعلام کرد: وظیفه اصلی ما تشکیل جنگ سرد علیه رژیم اسلامی ایران و برنامه هسته ای آن است.

 

وی تأکید کرد: موساد از چند سال پیش وارد یک جنگ سری خطرناک علیه برنامه هسته ای ایران به لحاظ نیروی انسانی و تکنولوژی شده است.

 

-نشریه فارین پالیسی نوشت: آمریکا و غرب در اغتشاشات سال ۲۰۰۹ در ایران سرمایه گذاری کرده بودند. این نشریه با بیان اینکه برخی کشورهای غربی تأمین کننده هزینه های لازم برای آشوب در ایران پس از انتخابات ریاست جمهوری بودند، تصریح کرد: آمریکا همواره به دنبال برنامه ای برای تحریک گروه های اپوزیسیون علیه جمهوری اسلامی بود و انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۰۹ این فرصت را ایجاد کرد تا آمریکا سرمایه گذاری لازم برای اغتشاش در ایران را انجام دهد.

تحلیگر فارین پالیسی در عین حال خاطرنشان کرد: با وجود این سرمایه گذاری ها و اختصاص بودجه های لازم، آمریکا نتوانست به اهدافمورد نظر از این اغتشاش چند ماهه دست یابد و در نهایت اپوزیسیون با ناکامی مواجه شد.

 

نمایندگان محترم!

 

ناگفته پیداست که امید دشمنان به پیروزی سریع الوقوع وابستگان داخلی خود چنان وسیع بود که بر خلاف عرف رایج سیاسی از کارکنان و امکانات نمایندگانی ها سیاسی و سفارتخانه خود در تهران نیز حداکثر استفاده را نمودند که بازداشت جمعی از پرسنل مستقر در آنها طی آشوب های اخیر موید این مدعاست.

 

ملاحظه می شود که مهمترین هدف آمریکایی ها انتقال بحران از منطقه به داخل ایران و سبک کردن بار خود است. آمریکایی ها تصور می کنند برای کنترل تحولات منطقه باید ایران را به خود مشغول کنند. طرف های غربی بر این باورند که اگر داخل ایران بحرانی شود، تحرکات انقلابی در منطقه که همه از الگوی ایران تاثیر پذیرفته، رو به خاموشی خواهد رفت.

 

برنامه آینده نظام سلطه و جریان ضد انقلاب

 

بی تردید چنانچه نسبت به غائله ضد انقلابی ۲۵ بهمن ۸۹ با مباشرین و مسببین اصلی آن برخورد قاطع و انقلابی نشود، دشمن جری تر گشته و او را به این فکر وا خواهد داشت که هر از چندی به امنیت و آسایش عمومی شبیخون زده و به پندار واهی خود با تحریک عوامل داخلی، کشور را از مسیر بالندگی هر چند به طور موقت و مقطعی بازداشته و با درشت نمایی موضوع، اذهان بین المللی را مشوه کند.

 

سوءاستفاده از مناسبت های هر چند بی ارتباط با موضوع می تواند خاستگاه توطئه های بعدی غرب علیه انقلاب اسلامی باشد. از این رو بایسته و ضروری است تا با تدبیر و درایت نیروهای انقلاب از فتنه انگیزی مزدورانی چون موسوی و کروبی آسوده گردد. تاکنون حسب شواهد موجود، تذکارها بی نتیجه بوده و گویا بنا نیست آنها دست رد مردم به سینه خود را مشاهده و خود را تسلیم حقیقت و قانون نمایند که از مصادیق بارز این حقیقت گریزی و عملکرد ضد انقلابی صدور اطلاعیه تشکر از هواداران در ۲۶ بهمن می باشد که در ادامه با اتخاذ مواضع همسو با ضد انقلابی داخلی و خارجی برای راهپیمایی غیرقانونی در اول اسفند تقویت گردید و مسئولیت ناپذیری و اراده خیانت اینان به آرمان های امام خمینی(ره) و مردم قهرمان ایران را بیش از پیش ثابت نمود.

 

 

پیشنهادات هیات ویژه بررسی غائله

 

همکاران نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

 

با توجه به مطالب فوق الذکر جمع بندی و پیشنهاد هیئت ویژه رسیدگی، به شرح زیر اعلام می گردد:

 

۱- بی تفاوتی اصحاب سکوت موجب طمع دشمنان گردیده است. اتخاذ مواضع مبهم توسط اصحاب تردید به هیچ وجه پذیرفتنی نیست. امروز حجت بر همگان تمام گشته و انتظار این است که به صورت قاطع، شفاف و بی ابهام صف بندی خود را مشخص و این اقدامات را محکوم و ضدانقلاب و نظام سلطه را از خود مایوس نمایند و به توقع بر حق ملت ایران پاسخ مثبت داده و بر این منوال باقی بمانند. طبیعی است این انتظار از خواص جامعه بیشتر از دیگران است.

 

۲- دخالت سفارتخانه های خارجی و عوامل آنها در فتنه ۸۸ و غائله ۲۵ بهمن ۸۹ موضوعی است که به هیچ عنوان قابل پذیرش نمی باشد و وزارت امور خارجه مکلف است با این جسارت ها و گستاخی های غیرقانونی و خارج از عرف بین المللی قاطعانه برخورد نمایند و گزارش این اقدام خود را عاجلا به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس منعکس نمایند.

 

۳- شبکه های ماهواره ای ابزاری برای فرماندهی جریان فتنه و غائله ۲۵ بهمن بوده که لازم است دولت و قوه قضائیه اقدامات حقوقی و فنی را برای پیشگیری و خنثی سازی این ابزارها معمول دارند. دستگاه های مربوطه لازم است با مدیریت و بهره گیری فعالانه از فضای مجازی و ماهواره ها فرصت را از نظام سلطه و ضدانقلاب بگیرند.

 

۴- شبکه مجازی ابزاری در اختیار نظام امپراتوری خبری صهیونیستی است و از این در راستای اهداف تروریستی خود بهره می جوید. لازم است وزارت امور خارجه و فرهنگ و ارشاد اسلامی، قوه قضائیه و سایر دستگاه های مربوط اقدامات حقوقی و قضایی و فنی را در سطح داخلی و بین المللی اعمال نمایند.

 

۵- کلیه نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی که صادقانه مجاهدت نموده و ایثارگرانه وارد صحنه ها شدند، تقدیر و تشکر کرده و حمایت و پشتیبانی مجدد خود را از آنان اعلام می نماید و بر ضرورت حفظ کارآمدی و هماهنگی بیشتر بین دستگاه ها تأکید می کنند.

 

۶- با تقدیر و تشکر از کلیه رسانه های متعهد به انقلاب اسلامی خصوصا رسانه ملی، ضرورت تولید برنامه های بصیرت افزا به صورت مستند و هنری ومستمر را تاکید می نماید.

 

۷- نظام سلطه و فتنه گران و ضد انقلاب می پنداشتند که با استفاده از فشار بیرون و تحریم ها و اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها، موجبات نارضایتی مردم را فراهم می آورند. لذا امید آنان به دمیدن وسوسه های شیطانی و ایجاد اختلاف بین مسئولین بوده تا بتوانند نقشه های شوم خود را دنبال کنند که با اقدام هوشمندانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۶/ ۱۱/ ۸۹ این دسیسه ها نقش بر آب گشت. انتظار می رود در این جهت مسئولین نظام جمهوری اسلامی خصوصا سران سه قوه با وحدت کلمه استکبار جهانی را مایوس نمایند.

 

۸- اقدام وزارت کشور در عدم صدور مجوز برای راهپیمایی ضدانقلابی ۲۵ بهمن قابل تقدیر بوده و معتقدیم که تمسک به اصل ۲۷ قانون اساسی برای کسانی است که اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی دارند نه ضد انقلاب و جریاناتی که علیه حقوق عمومی و امنیت ملی و در راستای اهداف نظام سلطه گام برمی دارند.

 

۹- غائله و آشوب ۲۵ بهمن ۸۹ یک نقشه و طرح کاملا اسرائیلی- آمریکایی و انگلیسی و ضد انقلابی و خائنانه علیه ملت ایران بوده است.

 

۱۰- تمامی افراد و جریانات سیاسی و سایت های داخلی و خارجی و رسانه هایی که زمینه ساز و مبلغ و دعوت کننده برای شرکت در غائله ۲۵ بهمن بودند و همچنان در آن مسیر گام برمی دارند و دشمنان ملت ایران و در خط آمریکا و اسرائیل و انگلیس می باشند. لجاجت و عناد سران و عوامل فتنه و کینه و بخل و دشمنی آنها نسبت به بعضی از مسئولین آنها را به زمینه سازان نقشه های براندازانه اسرائیلی- آمریکایی و انگلیسی تبدیل کرده است.

 

۱۱- دعوت کنندگان و زمینه سازان و مشوقان ناامن سازی کشور در ۲۵ بهمن و قبل و بعد از آن همچون میرحسین موسوی و کروبی و دیگران، خائن به ملت، ضد انقلاب و مستوجب برخورد قاطعانه و قانونی می باشند.

 

۱۲- هیئت منتخب با تکیه بر منابع و شواهد و اسناد ومدارک موجود و متقن، رسیدگی قضایی و تعقیب آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی و وابستگان و همراهان آنها را که در غائله اخیر نقش داشته اند، ضروری می داند و صراحتا اعلام می دارد مجلس و نمایندگان خانه ملت دیگر توجیهی در عدم برخورد را مجاز نمی داند. رهنمودهای حضرت امام(ره) همواره راهنمای مسئولین بوده و هست و خصوصا آنجا که در نامه ۶/ ۱/ ۶۸ فرمودند: تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام.

 

۱۳- کلیه آثار زیانبار و خسارت های مادی و معنوی که در نتیجه اقدامات ضد انقلابی و خائنانه مشابه ۲۵ بهمن ۸۹ در کشور ایجاد می شود متوجه همه زمینه سازان بوده و بایستی مدعی العموم فهرست خسارت های مادی و معنوی چنین اقداماتی را به عنوان کیفرخواست مطرح نمایند تا در دادگاه مورد بررسی قرار گیرد (اقداماتی همچون فراخوان علیه امنیت ملی و ایجاد آشوب و ناامنی و توسل به شیوه های مزورانه و حتی مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و اهالی محل و کسبه و رانندگان و تخریب و ویرانی اموال عمومی و خصوصی و کشتار جرح عده ای از هموطنان و …

 

۱۴- استمرار اقدامات خائنانه و ضدانقلابی و خوش خدمتی به نظام سلطه به منزله اقدام علیه امنیت ملی، اختلال در نظم عمومی، نادیده گرفتن حقوق عمومی می باشد و ایجاد حاشیه امن برای عناصر مفسد فی الارض غیرقابل قبول است و انتظار از دستگاه های امنیتی،انتظامی و قضایی این است که با قوت، هوشمندی و قاطعیت نسبت به پیشگیری از این گونه حوادث اقدام نمایند. دستگاه قضایی مطمون باشد ملت بزرگ ایران با تمام وجود از آنها حمایت خواهد کرد.

 

در خاتمه این گزارش، جا دارد صمیمانه از مقام معظم رهبری که با درایت و تدبیر بی نظیر خود جان و ذهن مردم را با معرفت و بصیرت معطر نمودند تشکر نمایم. از ثمرات ارزشمند گفتمان بصیرت در جریانات اخیر، این بود که سران سراب اندیش فتنه پیش از محکومیت در دادگاه های عادی، نزد افکار و وجدان های بیدار گشته با با نور ولایت محاکمه و محکوم گردیدند.

 

همچنین از مردم عزیز و نیروهای جان بر کف بسیجی که خالصانه در سنگر دفاع از هویت اسلامی نظام چونان همیشه حاضر گردیدند خالصانه سپاسگذاریم.

 

حمد و سپاس خداوند منان را که به ما چنین امت بصیر و شجاعی عنایت نمود.

حمد و سپاس خداوندمنان را که امت ما را برخوردار از رهبری حکیم و مدیر و مدبر و شجاع و صبور نمود.

حمد وسپاس خداوند منان را که انقلاب اسلامی را تحت عنایت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) به پیروزی های عظیم رهنمون فرمود.

 

هیئت ویژه رسیدگی به غائله ۲۵ بهمن ۸۹

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
وطن پرست شنبه , 14 فوریه 2015 - 17:10

مرگ بر فتنه گر ……………….. ما مطیع امر رهبریم .

نظرات بسته شده است.