کد خبر : 66009
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مارس 2016 - 9:27
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای احداث ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اهر در ۷ هزار مترمربع بسته هستند

احداث ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اهر در ۷ هزار مترمربع

احداث ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اهر در ۷ هزار مترمربع

رئیس دادگستری شهرستان اهر گفت: این ساختمان با تائید واحد مهندسی دادگستری در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع با ۳ هزار متر زیربنا در احداث خواهد شد.

به گزارش اهروصال، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اهر، اظهار داشت: با توجه به اینکه جمعیت شهرستان اهر رو به افزایش می‌باشد و در منطقه ارسباران را نیز با مقیاس جمعیتی بالایی روبرو هستیم و دادگستری شهرستان اهر نیز با کمبود فضا مواجه بود با تأکید مسئولان استانی تصمیم به احداث فضای مناسبی برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز شهرستان شد.

وی بابیان اینکه این پروژه چندین سال است که موردمطالعه می‌باشد گفت: این مکان با تائید واحد مهندسی دادگستری در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع با ۳ هزار متر زیربنا در اهر احداث خواهد شد.

نظری با ذکر اینکه این ساختمان در سه‌طبقه احداث می‌شود ابراز داشت: مناقصه این پروژه پس از طی مراحل قانونی انجام و درنهایت توسط یکی از شرکت‌های موردنظر برنده مناقصه شد و انشاا… روند ساخت آن در طی ۱۸ ماه طبق قرارداد به انجام برسد.

رئیس دادگستری شهرستان اهر نبود محل مناسب را یکی از دلایل تأخیر در آغاز احداث ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اهر عنوان کرد و گفت: با تلاش‌های فرمانداری و اداره راه شهرستان این زمین در اختیار دادگستری قرار گرفت تا پس از انجام روند اداری روند احداث ساختمان را آغاز نماید.

وی برخی از فعالیت‌های عمرانی دادگستری شهرستان را برشمرد و ابراز داشت: در سال ۹۲ ساختمان شورای حل اختلاف افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت: در سال ۹۲ نیز ساختمان انجمن حمایت از زندانیان شهرستان افتتاح گردید که اولین نمونه در استان بود و امروز نیز شاهد این پروژه مبارک هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.