کد خبر : 65721
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 مارس 2016 - 9:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای راه‌اندازی ۱۲۱ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شهرستان اهر بسته هستند

راه‌اندازی ۱۲۱ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شهرستان اهر

راه‌اندازی ۱۲۱ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شهرستان اهر

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر گفت: در راستای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت ،۲۰ هزار قلک و پاکت در بین دانش‌آموزان یک‌صد مدرسه شهرستان اهر توزیع شد.

ارسلان طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، با تشریح برنامه‌های کمیته امداد در روز احسان و نیکوکاری در شهرستان اهر، اظهار داشت: امسال در آستانه عید نوروز و به مناسبت روز احسان و نیکوکاری ۲۰ هزار قلک و پاکت جهت جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی در بین دانش‌آموزان ۱۰۰ مدرسه در شهرستان اهر توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه رفع و تأمین نیازهای دانش‌آموزان نیازمند در ایام فرارسیدن سال نو از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر است، افزود: همچنین پس از جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان با هماهنگی مدیریت آموزش‌وپرورش، هدایای مردمی در بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان توزیع می‌شود.

راه‌اندازی ۱۲۱ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در هفته احسان و نیکوکاری

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر، از جمع‌آوری بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی طی روز احسان و نیکوکاری سال گذشته در این شهرستان خبر داد، گفت: امیدواریم امسال نیز بتوانیم در راستای تأمین نیازهای مستمندان و نیازمندان بیش از مقدار جمع‌آوری‌شده در سال گذشته را جمع‌آوری کنیم.

طهماسبی بابیان اینکه به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری تعداد ۱۲۱ پایگاه سیار و ثابت برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شهرستان اهر راه‌اندازی شده است، ادامه داد: از این تعداد ۱۱۴ پایگاه در مدارس، ۶ پایگاه در سطح شهر اهر و مرکز نیکوکاری مسجد امام حسین (ع) جاده کلیبر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.

جمع‌آوری نزدیک به ۲ میلیارد ریال صدقه در اهر

وی با اشاره به این‌که مردم خیر و نوع‌دوست شهرستان اهر طی ۱۲ ماهه سال گذشته یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال صدقه داده‌اند، اظهار کرد: تاکنون در طول ۱۱ ماه سال جاری بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال صدقه جمع‌آوری‌شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیشتر از سیصد و هفتاد و چهار میلیون ریال افزایش‌یافته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر، تصریح کرد: باوجود این‌که تا این لحظه ۱۸۰ میلیون تومان طی امسال صدقه جمع‌آوری‌شده است، پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این رقم به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یابد که در حال حاضر، تمامی کمک‌های مردمی در بین فقرا و نیازمندان تقسیم‌شده و با اینکه در آستانه فرارسیدن سال نو هستیم، پس‌ازاین، تمامی کمک‌های مردم در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.