کد خبر : 65520
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فوریه 2016 - 11:15
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مشارکت ۶۰ درصدی مردم اهر و هریس در انتخابات/تعیین زمان دور دوم،پس از تایید شورای نگهبان بسته هستند

مشارکت ۶۰ درصدی مردم اهر و هریس در انتخابات/تعیین زمان دور دوم،پس از تایید شورای نگهبان

مشارکت ۶۰ درصدی مردم اهر و هریس در انتخابات/تعیین زمان دور دوم،پس از تایید شورای نگهبان

اهروصال: فرماندار اهر به میزان شرکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، مشارکت ۶۰ درصدی در حوزه‌های انتخابیه اهر و هریس را رقم زدند.

سید محمدعابدی در گفتگو با خبرنگار اهروصال، با اشاره به اینکه خوشبختانه انتخابات هفتم اسفندماه ۹۴ در آرامش و امنیت کامل و بدون هیچ مسئله حاشیه‌ای برگزار شد، اظهار داشت: نتیجه تلاش همه دست‌اندرکاران انتخابات بود که انصافاً بی‌طرفانه پای‌کار آمده و تمهیدات لازم را اتخاذ و با زحمات شبانه‌روزی زمینه انتخابات آرام و قانونی فراهم کردند.

وی حضور مؤثر مردم در جریان انتخابات را تضمین‌کننده این امر دانست و افزود: مردم خود ناظر بر همه امور و جریان‌های حاکم بر انتخابات بودند و کار هیئت اجرایی و نظارت را مشاهده می‌کردند که در برگزاری این انتخابات باشکوه بسیار مؤثر بود.

فرماندار اهر به میزان شرکت مردم در انتخابات اشاره کرد و عنوان داشت: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، مشارکت ۶۰ درصدی در حوزه‌های انتخابیه اهر و هریس را رقم زدند که از همه  این عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با تشکر از کاندیداهای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کاندیداهای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز همکاری بسیار خوبی با مجموعه برگزارکنندگان انتخابات این دوره داشتند و حتی‌الامکان تلاش کردند تا قوانین و مقررات انتخابات را رعایت کنند.

عابدی به نتیجه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهر و هریس نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه انتخابیه اهر و هریس، بیت‌الله عبداللهی و  مهدی حسینیان با کسب بیشترین آراء به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهر و هریس راه یافتند که یک ماه پس از تائید انتخابات توسط شورای نگهبان دور دوم انتخابات این حوزه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.