کد خبر : 65143
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 فوریه 2016 - 20:20
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شکوه و عظمت با حضور حداکثری مردم اهر در انتخابات پدید می‌آید بسته هستند

شکوه و عظمت با حضور حداکثری مردم اهر در انتخابات پدید می‌آید

شکوه و عظمت با حضور حداکثری مردم اهر در انتخابات پدید می‌آید

فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه مردم در انتخابات هفتم اسفندماه با توجه به اصلح بودن، کاندیداهایی بهتر می‌توانند برای نظام و کشور خدمت کنند را انتخاب کنند، گفت: حماسه، شکوه و عظمت ایران اسلامی با حضور حداکثری مردم اهر در انتخابات پدید می‌آید.

به گزارش خبرنگار اهروصال، سید محمدعابدی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن دعوت از آحاد مردم جامعه برای خلق حماسه در هفتم اسفندماه، اظهار داشت: روز جمعه یک حماسه ارزشمندی دیگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد و شاهد حضور بی‌سابقه مردم در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مردم با اراده قوی و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور یابند، افزود: مردم با حضور یکپارچه نام نماینده اصلح طبق شاخصه‌های از پیش تعیین‌شده از سوی مقام معظم رهبری در تعرفه‌های رأی ثبت کرده و امیدواریم مردم شهرستان اهر همواره در همه صحنه‌های اجتماعی و سیاسی حضور می‌یابند در حماسه حضور روز جمعه نیز مشارکت کنند.

فرماندار شهرستان اهر بابیان این‌که انتخاب نمایندگان اصلح مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری درگرو حضور مردم شهرستان اهر و سایر نقاط کشور است، ادامه داد: امیدواریم مردم فارغ از مسائل قومی و قبیله‌ای و شهرستانی وجود نداشته باشد و همه سعی کنند که کاندیداها در هر نقطه‌ای برنامه‌های خود را ارائه کرده‌اند بررسی نمایند تا کدام‌یک از نامزدها بهتر می‌تواند برای حوزه انتخابیه و نظام خدمت کند.

عابدی تصریح کرد: مردم بایستی در نظر بگیرند که کدام کاندیدا توانایی دارد تا در امر قانون‌گذاری همراه با دیگر نمایندگان مجلس توانایی خود را به اثبات برساند، به آن فرد رأی داده و حماسه، شکوه و عظمت را بار دیگر در تاریخ نظام و انقلاب اسلامی ایران پدید ‌آورند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون از مجموع ۱۸ کاندیداهای تأیید صلاحیت شده نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهر و هریس، ۵ نفر از گردونه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داده‌اند و تا این لحظه ۱۳ نفر از کاندیداها در گود انتخاباتی باقی‌مانده‌اند که در صورت نهایی شدن اسامی نامزدهای مورد رأی دادن به عموم مردم شهرستان‌های اهر و هریس اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.