کد خبر : 65006
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 فوریه 2016 - 18:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رأی دادن به لیست‌های مورد تأیید انگلیس، کمک به نفوذ دشمن است/ شعارهای قوم‌گرایی مصرف انتخاباتی دارد بسته هستند

رأی دادن به لیست‌های مورد تأیید انگلیس، کمک به نفوذ دشمن است/ شعارهای قوم‌گرایی مصرف انتخاباتی دارد

رأی دادن به لیست‌های مورد تأیید انگلیس، کمک به نفوذ دشمن است/ شعارهای قوم‌گرایی مصرف انتخاباتی دارد

اهروصال: فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: مردم کشور به‌ویژه آذربایجان باید هوشیار باشند که رأی دادن به لیست‌های مورد تأیید انگلستان مصداق کمک به دشمن در عملیات نفوذ به کشور است.

سردار غلام عسگر کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، با بیان اینکه مردم در همه عرصه‌ها به‌عنوان سربازان خط ولایت و تابع رهبری، باید بر اساس نقشه راهی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند، پیش روند، اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی همیشه از خطر نفوذ دشمنان به انتخابات هشدار داده‌اند که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در طی ماه‌های گذشته کلمه‌ای که مقام معظم رهبری بیشتر بر آن تأکیددارند، نفوذ حاکمیتی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و انتخاباتی است، تصریح کرد: نفوذ حاکمیتی اکنون در اولویت فعالیت‌های دشمنان ایران اسلامی قرار دارد، چراکه در این نفوذ دشمن تلاش می‌کند عناصر تصمیم‌گیرنده و تصمیم ساز را تحت تأثیر قرار دهد، لذا اگر در کشوری این‌ اتفاق بیافتد، فاتحه کشور خوانده است.

کریمیان با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری عناصری هستند که ریل‌گذاری را برای حرکت دولت تعیین کرده و نقش اصلی در انتخاب رهبری آتی انقلاب اسلامی را بر عهده دارد، خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها می‌خواهند با تعیین افراد نزدیک به خودشان به این مجالس نفوذ کنند، بنابراین مردم به کسانی رأی دهند که در مقابل دشمن تسلیم نشده و دلشان با غرب و خواسته‌های آمریکا همراه نباشد.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه کاندیداها شعارهایی را بیان کنند که توان عمل به آن را دارند،‌ اظهار داشت: کاندیداها باید به‌نوعی صدای ملت بوده و شیفته آمریکا و فرهنگ آمریکایی نباشند.

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند برخلاف این واقعیت‌ها عمل کند و از انتخابات و صندوق‌های اخذ رأی نهایت استفاده را نماید، افزود: دشمن قصد دارد حداقل اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حتی خبرگان رهبری همسوی سیاست‌های آنان نباشند، مخالفت نیز نکند.

باید در انتخابات با تمامی ظرفیت، توان و با روحیه جهادی از انقلاب اسلامی دفاع کنیم

وی با اشاره به اینکه باید با تمامی ظرفیت و توان، براساس تکلیف و روحیه جهادی از انقلاب دفاع کنیم، گفت: در حال حاضر ایران در هجمه تبلیغات گسترده دشمنان عملاً در میدان جنگ قرار یافته و باید با دشمن‌شناسی، اقدامات دشمن را پیشبینی کرده و خنثی کنیم.

سردار کریمیان با تأکید بر اینکه برخی از کاندیداها مورد تأیید دشمن قسم‌خورده ایران و انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: مردم کشور به‌ویژه آذربایجان باید هوشیار باشند که رأی دادن به لیست‌های مورد تأیید انگلستان، مصداق کمک به دشمن در عملیات نفوذ به کشور است.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی بابیان اینکه برخی از کاندیداهای انتخاباتی بنده اشرافیت، پول، قدرت و ثروت هستند، گفت: در استان آذربایجان شرقی از تعداد کل کاندیداها، برخی‌ها از تمامی ظرفیت‌ها و صرف هزینه‌های میلیاردی برای معرفی خود هزینه کرده‌اند و شاید در این میان عده‌ای نیز نه‌تنها مادیات ندارند بلکه ازنظر مقام علمی و تلاش‌های متعدد در حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی از مابقی کاندیداها والاتر باشد.

مردم به کاندیداهای شیفته‌ پول و ثروت رای نمی‌دهند

وی با اشاره به اینکه مردم در انتخابات هفتم اسفندماه به شیفته‌های پول، قدرت و ثروت و اشرافیت رأی نمی‌دهند، اظهار کرد: در انتخابات مجلس خبرگان به کسی رأی دهیم که پیرو واقعی خط امام خمینی (ره) و رهبری بوده و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کند،‌ مرعوب دشمن نبوده و غیر از خداوند از هیچ‌کسی و یا حکومتی ترس نداشته باشد.

سردار کریمیان با تأکید بر اینکه کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی،‌ خواسته‌های مردم و دوری از صحبت‌های شعاری را مورد توجه قرار دهند، ابراز داشت: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی برای مردم وعده‌هایی بدهند که در آینده توان اجرای آن را خواهند داشت.

وی افزود: برخی از این کاندیداها وعده‌هایی می‌دهند که از نظر قانونی توان اجرای وعده‌های خود را ندارند و کاندیدایی که مبنای تبلیغاتی خود را با دروغ شروع می‌کند، اگر نماینده شود چه‌کارهایی که نمی‌کند؟

استفاده از شعارهای تبلیغاتی قوم‌گرایی و زبان مادری در انتخابات مصرف موقتی دارد

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه استفاده از شعارهای تبلیغاتی قوم‌گرایی و زبان مادری در انتخابات، مصرف موقتی خواهد داشت، گفت: قانون اساسی چهارچوب‌های مشخصی در این راستا تعیین کرده و هیچ فردی حق ندارد که از چهارچوب قوانین و مقررات اسلامی خارج شود.

وی با بیان اینکه اگر در کشوری همچون ایران، مسیحی، ارامنه و سایر ادیان دیگر می‌توانند به‌راحتی زندگی کنند و تمامی مراسمات مذهبی خود را بر مبنای اعتقادات انجام دهند، آیا برای مسلمانان آزادی داده نمی‌شود؟ افزود: کاندیداها نباید از شعارهای آزادی و… در رأس تبلیغات خود استفاده کنند، چرا که طرح این موضوعات، کلیات نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سؤال می‌برد، اگر این‌چنین باشد، خود کاندیداها که در داخل همین نظام می‌خواهند به مجلس راه یابند، زیر سؤال می‌روند.

کریمیان با تأکید بر اینکه کاندیداهایی که تکلیف محور، رسالت مدار، خدمتگزار مردم و مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه هستند و پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند پیروز خواهند بود، خاطرنشان کرد: کاندیداهایی که صرفاً برای تأمین منافع خود و اطرافیان وارد انتخابات شده‌اند، اغلب، افکارشان متمایل به غرب‌گرایی و آمریکایی است.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در پایان با تاکید بر اینکه مردم غیور و ولایتمدار ایران اسلامی بخصوص خطه آذربایجان، هیچگاه عزت، شرف، حیثیت، استقلال و آزادی خود را فدا نخواهند کرد، تصریح کرد: مبادا به خاطر عده‌ای که می خواهند به مال‌ومنال و خواسته‌های خود برسند، دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سوال ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.