کد خبر : 64771
تاریخ انتشار : شنبه 20 فوریه 2016 - 9:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کاندیداها از دادن وعده و وعیدهایی که از عهده یک نماینده خارج است خودداری نمایند بسته هستند

کاندیداها از دادن وعده و وعیدهایی که از عهده یک نماینده خارج است خودداری نمایند

کاندیداها از دادن وعده و وعیدهایی که از عهده یک نماینده خارج است خودداری نمایند

اهروصال: امام جمعه موقت شهرستان اهر گفت: کاندیداهای عزیز بایستی ضمن رعایت اصول اخلاقی در حق یکدیگر اجحاف ننموده و متوجه باشند که وقتی به نمایندگی انتخاب گردیدند مسئولیت سنگینی بر دوششان گذاشته می شود و لازم است نامزدهای محترم از دادن وعده و وعیدهایی که از عهده یک نماینده خارج است خودداری نمایند.

به گزارش اهروصال، حجه الاسلام والمسلمین محمود دینی امام جمعه موقت شهرستان اهر در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: خداوند وقتی برکات خود را به مردم نازل می فرماید که تقوا بر جامعه حاکم گردد و لازم است در محضر خدا اهل عبادت و اطاعت بوده باشیم و به خود اجازه ندهیم که معصیتی از ما سر بزند.

وی مسئله اتحاد را مهم شمرده  و افزود: اتحاد موجب عاقبت به خیری انسان گشته و در صورت تفرق دشمن به صف های ما نفوذ خواهد کرد و در جامعه ای که مؤمنین با هم متحد شده باشند رحمت الهی نازل و مردم در مقابل دشمنان اسلام خواهند ایستاد.

دینی با اشاره به اینکه دشمن در صدد است با ایجاد تفرقه به بهانه های مختلف در بین ملت تفرقه انداخته و از آن به نفع خود بهره برداری نماید، افزود: اینکه در این سی و هفت سال شاهد شکوفایی روز افزون در کشور اسلامی بوده ایم در سایه همین اتحاد و پشتیبانی ملت از مقام معظم رهبری دامت برکاته و نظام جمهوری اسلامی برایمان میسر گشته است.

امام جمعه موقت اهر به سالروز گشایش سفارت فلسطین در محل سفارت سابق اسرائیل اشاره نموده و یادآور شد: بعد از پیروزی انقلاب به فرمان امام(ره) سفارت فلسطین در ایران افتتاح و محل سفارت و لانه جاسوسی ظالم تبدیل به سفارت کشور مظلوم فلسطین گردید.

وی به اول دی ماه سالروز  حمله جنگده رژیم بعثی عراق به هواپیمای مسافربری ایران که منجر به شهادت چهل نفر از جمله حجه الاسلام و المسلمین شیخ فضل ا.. محلاتی گردید، پرداخته و خاطر نشان کرد: سالروز شهادت این مجاهد نستوه و عالم وارسته به نام روز روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری گردیده است که از خداوند متعال برای شهدا،  مخصوصاً این عالم بزرگوار علو درجات را خواستاریم.

خطیب نماز جمعه اهر ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه داد: از خداوند متعال در این دنیا زیارت قبر مطهر و در آخرت شفاعت این بزرگوار را مسئلت می نمائیم.

وی با تأکید بر اینکه در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی قرار گرفته ایم، تصریح کرد: بهتر است در انتخاب خود دقت نموده و افرادی را به مجلس شورای اسلامی انتخاب نمائیم که کاردان بوده و با تصویب قوانینی که بتواند گرهی از مشکلات بیکاری و مسکن جوانان را بگشاید، در جامعه مفید واقع گردند.

محمود دینی خطاب به کاندیداها اظهار داشت: این عزیزان بایستی ضمن رعایت اصول اخلاقی در حق یکدیگر اجحاف ننموده و متوجه باشند که وقتی به نمایندگی انتخاب گردیدند مسئولیت سنگینی بر دوششان گذاشته می شود و لازم است نامزدهای محترم از دادن وعده و وعیدهایی که از عهده یک نماینده خارج است خودداری نمایند.

امام جمعه موقت اهر در پایان با ذکر این نکته که خط رهبری برای ما الگو بوده و اگر در این خط گام برداریم، حتماً پیروز خواهیم شد، تصریح کرد: بایستی با شرکت حداکثری در انتخابات امید دشمنان اسلام و کشور را به یأس مبدل نموده و کاندیداهایی را انتخاب نمائیم که اصلح بوده و ضمن گام برداشتن در خط رهبری و ولایت، بتوانند در مقابل دشمنان دین و کشور بایستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.