کد خبر : 64768
تاریخ انتشار : شنبه 20 فوریه 2016 - 9:30

درخشش ویژه عکاسان اهری در مسابقه عکس حماسه حضور

درخشش ویژه عکاسان اهری در مسابقه عکس حماسه حضور

اهروصال: عکاسان شهرستان اهر در مسابقه استانی عکس حماسه حضور درخشش قابل توجهی داشتند.

به گزارش اهروصال، در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور ثبت و جمع‏‏‌آوری تصاویر حضور حماسی ملت غیور آذربایجان در دفاع از اهداف و آرمان‏‌های انقلاب اسلامی در طول ۳۶ سال گذشته (به‌ویژه ایام‌‏الله دهه مبارک فجر) جشنواره عکس با عنوان «حماسه حضور» برگزار شد.

آئین اختتامیه و معرفی نفرات برتر این مسابقه در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

مقام های برتر :مقام اول : مهدی پورنصر، مقام دوم : پرویز گلی زاده (اهر)، مقام سوم :رضا فلاحی مطلق، مقام چهارم :هادی مهدی زاده (اهر) و مقام پنجم : مینا نوعی رتبه های برتر این مسابقه را از آن خود کردند.

یادآور می‎‏‎شود، این جشنواره به همت  انجمن هنر عکاسی استان و انجمن سینمای جوان دفتر تبریز با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شده است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقیدر این مورد  اظهار داشت: امید ابراهیم زاده با دو اثر، امیر نقی زاده با یک اثر، پرویز گلی با چهار اثر، توحید ممی زاده با دو اثر، حامد قاسمی با یک اثر، سعید قاسمی با دو اثر، ماندانا عماد با یک اثر، محمد رضا بهمرام با دو اثر، محمد علیپور شهیر با سه اثر، مهدی پور نصر با سه اثر، مینا نوعی با دو اثر، ناصر رضایی با یک اثر، هادی مهدی زاده با دو اثر و رضا فلاحی مطلق با چهار اثر ب بخش نمایشگاه مسابقه یاد شده راه یافتند.

علی محرمی افزود: این مسابقه در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور ثبت و جمع‏‏‌آوری تصاویر حضور حماسی ملت غیور آذربایجان در دفاع از اهداف و آرمان‏‌های انقلاب اسلامی در طول ۳۶ سال گذشته (به ویژه ایام‌‏الله دهه مبارک فجر) جشنواره عکس با عنوان «حماسه حضور» برگزار گردیده است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر این مسابقه بیست و هفتم بهمن ماه جاری ساعت ۱۶ در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز برگزار می شود.

یادآور می ‎شود، این جشنواره توسط انجمن هنر عکاسی استان و انجمن سینمای جوان دفتر تبریز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی برگزار گردیده است.

photo by masoume fariborzi (5)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
م-عبادی شنبه , 20 فوریه 2016 - 11:26

زنده باد افتخاران اهر . خسته نباشید

پسر شجاع سه‌شنبه , 23 فوریه 2016 - 12:04

با سلام و خسته نباشید خدمت اقای دایلارى و تبرىک به برگزیدگان.

نظرات بسته شده است.