کد خبر : 64589
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 فوریه 2016 - 16:26
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مردم از بین کاندیداهای از بین صالح و اصلح، اصلح را انتخاب کنند بسته هستند

مردم از بین کاندیداهای از بین صالح و اصلح، اصلح را انتخاب کنند

مردم از بین کاندیداهای از بین صالح و اصلح، اصلح را انتخاب کنند

امام‌جمعه شهرستان اهر گفت: باید از بین صالح و اصلح، اصلح را انتخاب نموده و چهره‌های انقلابی و کسانی را که نترس بوده و بتوانند در مقابل دشمن ایستاده و قلب نازنین رهبرمان را شاد و خنک نمایند، به مجلسین مهم خبرگان و شورای اسلامی بفرستیم و از انتخاب افراد سست، خنثی و بی‌تفاوت که موردنظر غرب و آمریکاست خودداری نمائیم تا بتوانیم برای همیشه آرزوی این‌ها را به یأس مبدل کنیم.

به گزارش اهروصال، آیت‌الله شیخ جواد حاجی‌زاده اظهار داشت: انسان باید از اعمال و اموراتی که از او سر می‌زند بهره ببرد و انسان بصیر و بینا کسی است در شنیده‌هایش تفکر نموده و با نگرش به امورات بصیرت یافته و از عبرت‌ها بهره‌مند گردد و راه روشن و واضحی برای خود انتخاب نموده و در صراط مستقیم گام بردارد که راه پیامبران و اولیای الهی و امروزه راه ولی امر مسلمین حفظه الله است و از راه‌هایی که او را به پرتگاه‌ها می‌کشانند، اجتناب نماید.

وی در ادامه بحث سخنان حکمی در قالب هدایت‌ها که اولیای الهی به پیروان خاص خود مطرح نموده‌اند، افزود: این‌ها در قالب سرمشق و سبک جدید زندگی، اخلاقی، اجتماعی، خانوادگی و معنوی مطرح گردیده‌اند و در ادامه به سخنان علی(ع) اشاره نمود که به حارث همدانی فرمود: انسان نباید آرزوی مرگ داشته باشد مگر زمانی که اطمینان و وثوق کامل داشته باشد که بعد از مرگ نجات خواهد یافت و خدای‌ناکرده طوری نباشد که وقتی قابض الارواح سراغ انسان آمد انسان از خدا گریزان و طالب دنیا بوده باشد.

آیت‌الله جواد حاجی‌زاده با ذکر روایتی از رسول ا.. الاعظم(ص) ادامه داد: بنده در اثر غفلت ممکن است از خدای خود در پیش بندگان شکایت نماید که در این صورت گرامی مردم شده و از خدا دور خواهد شد اما با توجه به رأفت و مهربانی خداوند متعال انسان باید در تمام امور تسلیم پروردگار متعال بوده و خدای‌ناکرده طوری نباشد در عبودیت خود ضعیف بوده و در برابر مشکلات از خداوند شاکی بوده باشد که امیدوارم همیشه فرهنگ شکرگزاری در ما رایج بوده باشد طوری که رسول ا.. الاعظم و اولیای الهی همواره در مقابل نعمت‌های پروردگار متعال شاکر بوده‌اند.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه دشمنان اسلام ما را در تنگنای شدید اقتصادی قرار داده‌اند اما باوجوداین تنگناها و تحریم‌ها به کارهای بزرگی در ایران اسلامی دست‌زده‌ایم که می‌توان گفت معجزه گونه هستند و اگر این توطئه‌ها در کشورهای دیگر انجام می‌گرفت تاکنون چندین بار حکومت و کشورشان زیر و رو می‌شد اما به برکت نظام ولایی و مردم نجیب، متدین و وفادار نظام ایران اسلامی این فشارها و تحریم‌های فلج‌کننده کارآمد نبوده و به دستاوردهای بزرگی نائل گشته‌ایم که باید شاکر این نعمات بوده باشیم و بدانیم هنر انقلاب همین است.

حاجی‌زاده همچنین با اشاره به امنیت موجود در کشور افزود: در هیچ کجای دنیا حتی کشورهای اروپایی و غرب از این امنیت خبری نیست و طوری که مطلع هستید داعشی ها در فرانسه به چه‌کارهایی دست زدند و یا در همین اطراف و دور بر خودمان چه اوضاع و احوالی جاری است که باید به این امنیتی که به برکت دین، ولایت، مقاومت و پشتیبانی امت اسلامی به‌دست‌آمده است، حساس بوده و دقت نمائی‌ام تا برای همیشه محفوظ بماند.

امام جمعه شهرستان اهر بر لزوم رعایت قانون تأکید نموده و اظهار داشت: این نکته باید مورد توجه همگان بوده و تک تک آحاد جامعه قانونمند بوده باشند که اگر قانون رعایت نگردد در کشور با مشکلاتی روبرو گشته و هرج و مرج جایگزین امنیت خواهد شد و بدانیم که حضرت امام(ره) در خصوص رعایت قانون بسیار حساس بودند و مقام معظم رهبری می فرمایند: مردم از چهره های سیاسی که به قانون بی اعتنایی می کنند بدشان می آید، ملاک قانون است، سلایق افراد ملاک نیست، آن قانونی که در مجلس شورای اسلامی تصویب و در شورای نگهبان تأیید شده است برای همه معتبر و حجت است، چه کسی که آن قانون را می پسندد، چه کسی که آن قانون را نمی پسندد، قانون، قانون است، همه موظفند به آن عمل کنند. قانون جمهوری اسلامی جزو حدود ا.. است که باید به بهترین وجه رعایت شود. قانون شکنی جرم است یک قانون تا قانون است مخالفت با آن جایز نیست. در سال ۸۸ خساراتی که به کشور وارد شد بخاطر تخلف از قانون بود. پس باید متوجه باشیم که اینها فرمایش رهبر فرزانه انقلاب بوده و دستورالعملی برای ما هستند و خدای ناکرده طوری نباشد قوانین و مقررات کشور زیر سؤال برود و امیدوارم انشاا.. آحاد مردم وآنهائی که توفیق خدمتگزاری در نظام اسلامی را دارند، دقت نمایند قوانین را زیر سؤال نبرند.

حاجی زاده تصریح کرد: واقعاً جای تأسف است آنهائی که در سال ۱۳۸۸ از فتنه حمایت می نمودند و چه بسا خانواده و فرزندان بعضی ها در خیابان های تهران سوق الجیشی راه انداخته بودند، امروز بر علیه فقهای شورای محترم نگهبان بدگویی می کنند، ما رهبری داریم که فردی رئوف بوده و در برخود با مسائل اغماض می فرمایند، حامیان فتنه طوری نکنند که این رهبر فرزانه انقلاب تصمیم بگیرد آنچه را که به آنان داده است، پس بگیرد. بعضی ها حرف هایی می زنند که انسان خوف می نماید که حضرت آقا آنچه را که داده است پس بگیرد. باید رمز پیروزی انقلاب یعنی مشیت ا..، ایمان و عمل به اسلام، وحدت کلمه و رهبری را حفظ نمائیم که همه عزت و حرمت ما به برکت همین ولایت است. اینها باید متوجه باشند که زیر عبای ولایت را رها نکرده و زیر چتر و زیر عبای دیگران نروند و اصحاب کساء بوده و زیر عبای پیامبر(ص) و ولی جمع بشوند. اگر از بنده کسی ملاک سنجش و ارزیابی مسئولین امروزی را سؤال نماید، خواهم گفت ملاک سنجش، دیروز افراد نیست بلکه باید به امروزشان توجه نمائیم، آنهائی که می خواهند ملاک خود را مشخص نمایند باید ببینند چقدر به ولایت نزدیک هستند چون بعضی ها ممکن است دیروز با امامت و ولایت همراهی می کردند اما امروز از این همراهی جا مانده اند، اینها همان کسانی هستند که استکبار از اینها سوء استفاده می نماید و به درد نظام اسلامی نمی خورند.

وی افزود: کسانی که برای دیگران میدان داری می کنند باید حواسشان را جمع نمایند تا کنون هر کس از کوچک تا بزرک در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفته است خوار و ذلیل و مضمحل گردیده است چرا که در راه این انقلاب جوانانمان پرپر گشته و محرومیت ها کشیده ایم و ملت مسیر خود را انتخاب کرده و با هوا و هوس چند نفر انقلاب جابجا نخواهد شد، این ملت بزرگوار راه خود را شناخته و می داند به کجا می رود و بعضی از خواص هستند که مردود شده اند و تاریخ مصرفشان سپری گشته است. ملت هر آنچه انقلاب را پیش آورده است همان نیز، انقلاب را نگه خواهد داشت و امیدارم انشاا.. مملکت را دو قطبی ننمایند چرا که حیف است این وحدت را به هم بریزند و در آستانه آزمون بزرگ انتخابات تنش ایجاد نموده و مملکت را نا امن نمایند.

امام جمعه اهر در پایان با اشاره به تلاش آمریکائی ها و دشمنان اسلام برای پیش کشیدن چهره های غیر انقلابی در انتخابات مخصوصاً در انتخابات پیش رو تصریح کرد: تحلیل گران غربی و آمریکائی در اتاق فکر خود به این نتیجه رسیده اند که افراد بی تفاوت و کسانی را که رغبت به سمت دیگری دارند، به کرسی بنشانند تا بتوانند پروژه نفوذ خود را به سرعت اجرا نمایند و قدم به قدم در فکر اجرای این نیت شوم خود هستند که باید حواسمان جمع بوده باشد ولو اینکه شورای محترم نگهبان برای بعضی اشخاص صلاحیت داده است اما باید از بین صالح و اصلح، اصلح را انتخاب نموده و چهره های انقلابی و کسانی را که نترس بوده و بتوانند در مقابل دشمن ایستاده و قلب نازنین رهبرمان را شاد و خنک نمایند، به مجلسین مهم خبرگان و شورای اسلامی بفرستیم و از انتخاب افراد سست، خنثی و بی تفاوت که مورد نظر غرب و آمریکاست خودداری نمائیم تا بتوانیم برای همیشه آرزوی اینها را به یأس مبدل و طبق وصیت حضرت امام علاج واقعه را قبل از وقوع نموده و قبل از آنی که طرح خود را در جامعه ما پیاده نمایند حواس خود را جمع نمائیم و بخاطر همین است که حضرت آقا در تمام مسائل می فرمایند در همه جا باید صد در صد فکر حزب الهی حاکم بوده باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.