کد خبر : 64391
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فوریه 2016 - 14:00
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انتقاد عضو کمیسیون صنایع مجلس به قیمت‌های جدید تندر ۹۰ بسته هستند

انتقاد عضو کمیسیون صنایع مجلس به قیمت‌های جدید تندر ۹۰

انتقاد عضو کمیسیون صنایع مجلس به قیمت‌های جدید تندر ۹۰

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم نسبت به قیمت‌های جدید تندر ۹۰ انتقاد کرد و افزود: قیمت‌های جدید ال ۹۰ غیر واقعی است.

به گزارش اهروصال، روح‌الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، گفت: اگر قرارداد پژو موجب بهبود کیفیت و ایمنی در همه کلاس‌های خودروهای داخلی شود، قرارداد خوبی به امضاء رسیده است.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیش‌نیازهای تحول در خطوط تولید خودروسازان داخلی، گفت: برای ارتقاء کیفیت و بهبود ایمنی در خودروهای معمولی و لوکس داخلی باید اعمال استاندارد کند، پیوند صنعت و دانشگاه ترمیم شود، قراردادهای خودرویی به صورت سرمایه‌گذاری مشترک ایرانی و خارجی و با هدف انتقال دانش و فناوری‌های روز امضاء شود و در آخر بستر تبدیل ایران به هاب منطقه و صادرات خودرو و قطعه به شرکای خارجی خودروسازان داخلی و سایر کشورهای جهان به وجود آید.

وی با یادآوری نارضایتی مشتریان از کیفیت و ایمنی خودروهای داخلی گفت: بنده شکل‌گیری کمپین نخریدن خودرو را قبول نداشتم و معتقد بودم دولت به واسطه توافق هسته‌ای به امید بهبود وضعیت خودروهای داخلی در مردم توقع ایجاد کرد و مردم نیز برای خرید خودرو دست نگهداشتند تا شرایط بهتر شود، بعد از آن هم با تصویب وام خرید، خودروهای داخلی را فروخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.