کد خبر : 64272
تاریخ انتشار : شنبه 13 فوریه 2016 - 11:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تحویل ۱۰ دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد شهرستان اهر بسته هستند

تحویل ۱۰ دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد شهرستان اهر

تحویل ۱۰ دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد شهرستان اهر

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر گفت: ۱۰ دستگاه تراکتور برای انجام عملیات کاشت و برداشت محصولات، تحویل مددجویان شده است.

ارسلان طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توانمندسازی و اشتغال‌زائی افراد تحت پوشش کمیته امداد اهر، اظهار داشت: ۱۰ دستگاه تراکتور به مددجویان این شهرستان تحویل داده شد تا با کاشت و برداشت محصولات کشاورزی،‌ توانمند شوند.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان اهر از ظرفیت کشاورزی خوبی برخوردار است لذا ۱۰ دستگاه تراکتور برای انجام عملیات کاشت و برداشت محصولات، تحویل مددجویان شده است.

طهماسبی افزود: این مددجویان پس از کسب درآمد از دریافت مستمری معاف می‌شوند اما می‌توانند از مابقی خدمات کمیته امداد استفاده کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر، با اشاره به تحویل قریب الوقوع این تراکتورها به کشاورزان، گفت: هر دستگاه تراکتور تک دیفرانسیل با تخفیف، مبلغ ۳۷ میلیون تومان هزینه دربر داشته که سهم آورده هر مددجو ۷ میلیون تومان بوده و ۳۰ میلیون تومان دیگر هم از صندوق اشتغال نیازمندان امداد تأمین‌شده است.

وی با اشاره به اینکه واگذاری تراکتور به خانواده مددجویان تحت پوشش بر اساس نیازسنجی اقتصادی منطقه‌ای صورت می‌گیرد و عمده تراکتورهای واگذارشده به مددجویان در روستاها است که مستعد کشاورزی هستند، افزود: این تراکتورها با تخفیف ۱۰ درصدی از سوی تراکتورسازی به مددجویان تحت پوشش واگذار می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.