کد خبر : 64236
تاریخ انتشار : جمعه 12 فوریه 2016 - 18:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عامل مرگ‌های ناگهانی شناسایی شد بسته هستند

عامل مرگ‌های ناگهانی شناسایی شد

عامل مرگ‌های ناگهانی شناسایی شد

یک کارشناس طب سنتی گفت: خوردن زیاد گوشت گاو و گوساله عامل مرگ‌های ناگهانی به‌سبب انسداد و صعود بخار غلیظ به‌سوی قلب و مغز است, گوشت گاو غلیظ و دیرهضم است و مسبب بیماری‌هایی مانند ورم طحال، واریس و وسواس می‌شود.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم, سید جواد علوی اظهار داشت: داروهای سنتی نیز عوارض و تداخل‌های دارویی خاص خود را دارند، استفاده‌ خودسرانه از این داروها باعث ایجاد عوارض جانبی می‌شود.

به‌گفته وی افراد برای درمان بیماری‌ها و پیشگیری از آن باید عادات غذایی خود را اصلاح کنند تا به نتیجه مطلوب‌تری برسند؛ مصرف غذاهای سنگین و دیرهضم به معده آسیب وارد می‌کند.

این کارشناس طب سنتی ادامه داد: از جمله عادات صحیح غذا خوردن این است که افراد از بهترین گوشت در غذای خود استفاده کنند که بهترین گوشت برای مزاج انسان، گوشت گوسفند است که دل، جگر و کلیه آن برای تقویت قلب، کبد و کلیه مفید است.

علوی افزود: خوردن زیاد گوشت گاو و گوساله عامل مرگ‌های ناگهانی به‌سبب انسداد و صعود بخار غلیظ به سوی قلب و مغز است, گوشت گاو غلیظ و دیرهضم است و مسبب بیماری‌هایی مانند ورم طحال، واریس و وسواس است.

وی عنوان کرد: از عادات بد غذایی دیگر غذا خوردن با شکم پر یا چند گونه غذا را همزمان مصرف کردن، مداومت در خوردن غذاهای غلیظ و دیرهضم مثل گوشت گاو و گوساله، ماکارونی، قارچ، غذای کنسروی، غذای فریزری و مایعات سرد نوشیدن در حالت خالی بودن معده باعث ضعف قوه هاضمه، کاهش حرارت غریزی و نهایتاً بروز انواع بیماری می‌شود.

این کارشناس طب سنتی خاطرنشان کرد: دیرخوابیدن به قوای بدن آسیب جدی وارد می‌کند و از دیدگاه طب ایرانی، بهترین ساعات خواب از ساعت ۱۰ شب تا ۴ صبح است. این خواب باعث تقویت قوای مختلف بدن می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.