کد خبر : 64218
تاریخ انتشار : جمعه 12 فوریه 2016 - 11:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نزدیک به ۴۶ روستای شهرستان اهر دارای خانه بهداشت است بسته هستند

نزدیک به ۴۶ روستای شهرستان اهر دارای خانه بهداشت است

نزدیک به ۴۶ روستای شهرستان اهر دارای خانه بهداشت است

بخشدار مرکزی شهرستان اهر بابیان اینکه شبکه فاضلاب در برخی از روستاها طی سال آینده با تأمین منابع مالی ایجاد می‌شود، گفت: از ۲۰۳ روستای شهرستان اهر نزدیک به ۵۶ روستا دارای خانه بهداشت است.

به گزارش خبرنگار اهروصال، کامل نصیری در آیین افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان اهر در روستای خرم‌آباد، بیان داشت: کارکنان و رئیس مجموعه راه و شهرسازی شهرستان اهر که در تکمیل پروژه‌های راه دسترسی روستائیان و بهره‌مندی از راه آسفالته که متحمل تلاش‌های زیادی شده‌اند قابل‌تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه بخش مرکزی شهرستان اهر دارای ۲۰۳ روستا است، افزود: در کل روستاهای این شهرستان تنها ۵۶ باب خانه بهداشت داریم که در بعضی از روستاها به‌صورت مستقل برای خود روستا و در برخی روستاهای دیگر به‌صورت اقماری اداره می‌شود که همیشه توسط متخصصین و مسئولین شبکه درمان بازرسی می‌شود.

بخشدار مرکزی شهرستان اهر به فاضلاب روستای خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: انشا الله در صورت مشارکت مردمی در فاضلاب روستای خرم‌آباد و روستای مجاور آن، این طرح به‌زودی در سال ۹۵ به همراه طرح هادی روستا در صورت تخصیص اعتبار از منابع ویژه اجرایی خواهد شد.

نصیری تعویق پرداخت اقساط وام‌های زلزله را از مسائل جاری مناطق آسیب‌دیده دانست و عنوان کرد: یکی از مشکلات روستاهای زلزله‌زده بخش مرکزی شهرستان اهر سررسید وام‌های زلزله است که امیدواریم به‌زودی حل‌وفصل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.